لیست کامل بازیگران سریال Inhumans به همراه اطلاعاتی از آن‌ها منتشر شد

4 March 2017 - 14:00

بعد از کسنل شدن فیلم Inhumans «غیرانسان‌ها» که احتمالا نقش پررنگتری به آن‌ها در دنیای سینمایی مارول می‌داد قرار شد که سریالی با حضور آن‌ها ساخته شود. قرار است دو قسمت ابتدایی این سریال در سینماهای آیمکس (IMAX) پخش شود. با نزدیک شدن به تاریخ پخش دیر یا زود باید لیست بازیگران منتشر می‌شد. برای اطلاع از بازیگرانی که در این سریال حضور دارند با سینماگیمفا همراه باشید.

چند وقتی است که مارول به آرامی بازیگران سریال را معرفی می‌کرد. در طی چند روز گذشته مشخص شد که ایوان رهیون (Iwan Rheon) در نقش مسکیموس (Maximus)، انسون مونت (Anson Mount) در نقش  بلک بولت (Black Bolt) یا همان صاعقه‌ی سیاه، سریندا سوان (Serinda Swan) در نقش مدوسا (Medusa) و کن لئونگ (Ken Leung) در نقش کرناک (Karnak) بازی می‌کنند. حالا لیست تمامی بازیگران منتشر شده است که به شخصیت‌های بیشتری از جمله لاک‌جا (Lockjaw) اشاره دارد.

قرار است امه اکواکور (Eme Ikwuakor) در نقش گورگان (Gorgon)، ایزابل کورنیش (Isabelle Cornish) در نقش کریستال (Crystal)، مایک موه (Mike Moh) در نقش تریتون (Triton)، سونیا بالم (Sonya Balm) در نقش آران (Auran) و الن واگلام (Ellen Woglom) در نقش شخصیتی مرموز بازی خواهند کرد. البته سگ تلپورت کننده، لاک‌جا، هم در سریال حضور خواهد داشت.

اطلاعاتی هم از این شخصیت‌ها منتشر شده است کد رد پایین می‌توانید بخوانید.

  • گورگان پسر عموی بلک بولت است؛ یکی از اعضای خانواده‌ی سلطنتی و فرمانده‌ی نیروهای آتیلان که پاهایی بسیار قوی دارد. او می‌تواند امواج لرزه‌ای مخربی را با کوبیدن پاهایش به زمین تولید کند. گورگان ترجیح می‌دهد که به جای حرف زدن، مسائل را مبارزه حل کند.
  • کریستال خواهر مدوسا است؛ جوان‌ترین عضو خانواده‌ی سلطنتی که توانایی کنترل مواد و عناصر مختلف را دارد. او بسیار بی پروا و مستقل است و در عین حال بسیار به خانواده‌ی خود وفادار است.
  • تریتون پسر عموی بلک بولت است؛ او در زیر فشار آرامش خودش را حفظ می‌کند و آمادگی بدنی بسیار خوبی دارد. او این توانایی را دارد که همانند ماهی‌ها در زیر آب زنده بماند.
  • آران فرمانده‌ی نیروهای آتیلان است؛ توانا و بسیار رک. او به شدت به پادشاه آتیلان وفادار است.
  • شخصیت مرموز بسیار باهوش و متمکز است؛ تا حدی حواسش جمع است که باعث می‌شود مهارت‌های اجتماعی او ضعیف باشند. کار او در شرکت خصوصی هوا و فضا تمام زندگی او است.

منبع: screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.