احتمال حضور شخصیت پروفسور ایکس با بازی پاتریک استوارت در فیلم Deadpool 2

4 March 2017 - 22:00

بیشترین بحث‌ها پیرامون فیلم Logan «لوگان» در خصوص آخرین ایفای نقش دو بازیگر برجسته‌ی سری محبوب X-Men «مردان ایکس» و فیلم‌های مستقل شخصیت وولورین (Wolverine) است. هیو جکمن (Hugh Jackman) از مدت‌ها پیش اعلام کرده بود که «لوگان» آخرین حضور وی در نقش «وولورین» خواهد بود و پس از آن دیگر به ایفای این نقش نخواهد پرداخت. به همین ترتیب، پاتریک استوارت (Patrick Stewart)، بازیگر نقش پرفسور ایکس (Professor X) نیز خبر از کناره‌گیری از این نقش داده بود. با این حال احتمال بازگشت استوارت به این نقش و جهان سینمایی مردان ایکس همچنان وجود دارد. با سینما گیمفا همراه باشید.

اگرچه حضور پررنگ شخصیت X-23 با هنرنمایی دافن کین (Dafne Keen) در فیلم «لوگان» راه را برای حضوری چشمگیرتر وی در جهان سینمایی استودیوی «فاکس قرن بیستم» باز کرده است و جیمز مک‌آووی (James McAvoy) نیز همچنان به ایفای نقش دوران جوانی پروفسور چارلز خاویر (Charles Xavier) در آن خواهد پرداخت، اما همچنان حضور یا عدم حضور پاتریک استوارت در این سری برای طرفداران آن حائز اهمیت است. استوارت اخیراً ابراز داشته است که در صورت وجود یک سناریو خوب، به بازگشت به این نقش فکر خواهد کرد.

استوارت اخیراً در جریان مصاحبه‌ای ویدئویی با MTV، از احتمال بازگشتش به نقش «پروفسور ایکس» و حضور در فیلمی از سری Deadpool «ددپول» سخن گفت. وی در این زمینه گفت:

می‌خواهم بگویم: بله. وضعیت فعلی «ددپول» باعث می‌شود تا در این زمینه فکر کنم. خوب، شاید این توجیه مناسبی برای احیای نقش «چارلز خاویر» باشد.

همانطور که احتمالاً مطلع هستید، پس از کسب موفقیت قابل توجه فیلم «ددپول» که با درجه‌ی سنی بزرگسال –R- روانه‌ی پرده‌های سینما شد، استودیوی «فاکس قرن بیستم» خبر از ساخت نسخه‌ی دوم آن داد. بنابراین این احتمال وجود دارد که پاتریک استوارت در فیلم Deadpool 2 «ددپول ۲» حضور خواهد داشت. البته باید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه منتظر اطلاعیه‌های رسمی بمانیم.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.