چرا Logan از فیلم The Wolverine بهتر است؟

6 March 2017 - 20:00

به دو دلیل فیلم Logan «لوگان» با دیگر فیلم‌های ابرقهرمانی فرق زیادی دارد. اولین و آشکارترین موضوع محتوای بزرگسالانه‌ی آن هست. ولورین (Wolverine ) و خاویر (Xavier) در فیلم به تعداد دفعات زیاید فحش می‌دهند؛ هیو جکمن (Hugh Jackman) و دافنه کین (Dafne Keen) در دقایق زیادی از فیلم با خون پوشیده شده‌اند. موضوع مهم دیگر این است که فیلم لوگان یک سری از کارهای کلیشه‌ای رخ نمی‌دهد. هنگام تماشای فیلم این احساس به شما دست نمی‌دهد که به پایان بیست سال همکاری رسیده‌اید یا فیلم داستان را برای ساخته شدن یک دنباله باز گذاشته است. بزارید این طور بیان کنم: لوگان در انجام کارش بهترین است، ولی کارش زیاد قهرمانانه نیست. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این دو دلیل اگر لوگان را به بهرتین فیلم ابرقهرمانی تبدیل نکنند؛ مطمئناً آن را به جالب‌ترین فیلم تبدیل خواهد کرد. در مصاحبه‌ای که سایت هالیوود ریپورتر (The Hollywood Reporter) با فیلمنامه نویس لوگان، اسکات فرانک (Scott Frank)، داشت، او بیان کرد چرا از کارش در فیلم The Wolverine رضایت ۱۰۰% نداشت و چرا لوگان فیلم بهتری است.

ما مجبور نبودیم که لوگان را به جهان وسیع تری متصل کنیم یا به نحوی مجبور نبودیم غذای بچه بفروشیم و این موضوع خیلی خوب بود. در فیلم قبلی قسمت مورد علاقه‌ی من جایی بود که ولورین مدتی را در مناطق خارج از شهر ژاپن گذراند و همانند دیگران احساس می‌کرد که او هم یک انسان است؛ اما اندکی بعد باز هم به مبارزه با ربات و نینجاها بازگشتیم. در این نقطه بود که ولورین به یک فیلم ابرقهرمانی دیگر با کلی جلوه‌های بصری تبدیل شد.

خیلی‌ها این دیدگاه فرانک درباره‌ی فیلم The Wolverine را قبول دارند. از دیدگاه خیلی‌ها فضای فیلم The Wolverine نسبت به فیلم‌های قبلی بهبود یافته بود و پیشرفتی که در زمینه شخصیت‌ پردازی داشتند خیلی خوب بود، ولی به نظر می‌رسد که در اواخر فیلم، با کمبود محتوا مواجه شدند.

منبع: screencrush

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.