نقش وِرا فارمیگا در فیلم Godzilla 2 مشخص شد

5 March 2017 - 16:00

استودیوی فیلمسازی لجندری پیکچرز (Legendary Pictures) در حال گسترش جهان سینمایی هیولایی خود تحت عنوان «Monsterverse» با اکران فیلم Kong: Skull Island «کونگ: جزیره‌ی جمجمه» است؛ با این وجود این استودیو در کنار این فیلم، به سختی در حال کار بر روی دنباله‌ی نخستین فیلم از این جهان سینمایی یعنی Godzilla: King of Monsters «گودزیلا: پادشاه هیولاها» نیز می‌باشد. مایکل دورتی (Michael Dougherty) وظیفه‌ی نگارش فیلمنامه و کارگردانی این فیلم را برعهده دارد. چندی پیش مشخص شد که میلی بابی براون (Millie Bobby Brown)، ستاره‌ی سریال « Stranger Things» نقش اصلی این فیلم را برعهده خواهد داشت و کایل چندلر (Kyle Chandler) نیز ایفاگر نقش پدر وی در «گوزیلا: پادشاه هیولاها» خواهد بود. حال، به تازگی بازیگر نقش مادر براون در این فیلم نیز مشخص شده است. با سینما گیمفا همراه باشید.

به گزارش Variety، استودیوی «لجندری پیکچرز» با ورا فارمیگا (Vera Farmiga) برای ایفای نقش مادر براون در فیلم «گوزیلا: پادشاه هیولاها» به توافق رسیده است. گفته می‌شود فارمیگا یکی از نقش‌های کلیدی این فیلم را برعهده خواهد داشت. فیلم مورد بحث قرار است از سال ۲۰۱۸ روانه‌ی پرده‌ی سینماها گردد؛ اما احتمالاً در فیلم در دست اکران «کونگ: جزیره‌ی جمجمه» شاهد اشاراتی به آن خواهیم بود.

تا بدین لحظه تنها حضور کن واتانابه (Ken Watanabe) در دنباله‌ی این فیلم تائید شده است. حضور چهره‌های سرشناس در این فیلم، می‌تواند کمک بزرگی برای بیشتر مطرح شدن میلی بابی براون، ستاره‌ی جوان این فیلم، باشد.

منبع : ScreenRant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.