فیلم‌های آینده‌ی «مردان ایکس» بر روی پروفسور ایکس و مگنتو تمرکز نخواهند داشت

5 March 2017 - 17:00

از زمان آغاز به کار سری محبوب X-Men «مردان ایکس» از سال ۲۰۰۰ میلادی، شاهد حضور پررنگ شخصیت‌هایی از جمله مگنتو (Magneto) و پروفسور ایکس (Professor X) در آن بودیم. اگرچه می‌توان از وولورین (Wolverine) با بازی هیو جکمن (Hugh Jackman) به عنوان محبوب‌ترین شخصیت این سری یاد کرد که فیلم Logan «لوگان» که چندیست اکران خود را آغاز کرده، آخرین حضور او در این نقش به حساب می‌آید. با این حال، پرسش اصلی طرفداران «مردان ایکس» احتمال حضور شخصیت‌های اریک لچنر/مگنتو (Erik Lechner) و چارلز خاویر/پروفسور ایکس (Charles Xavier) در آن است. با سینما گیمفا همراه باشید.

در سه گانه‌ی نخست این سری، شاهد حضور ایان مک‌کلن (Ian McKellen) و پاتریک استوارت (Patrick Stewart) در نقش‌های «مگنتو» و «پرفسور ایکس» بودیم و آن‌ها به‌خوبی در این نقش‌های اقتباسی از کمیک‌بوک‌ها به هنرنمایی پرداختند. اگرچه در دنباله‌های اخیر این سری که پیش‌درآمد محسوب می‌گردد، مایکل فاسبندر (Michael Fassbender) و جیمز مک‌آووی (James McAvoy) ایفاگر جوانی‌های دو شخصیت فوق‌الذکر بودند.

اخیراً لورن شولر دانر (Lauren Shuler Donner)، تولیدکننده‌ی ارشد سری «مردان ایکس»، در گفتگو با Vanity Fair در خصوص آینده‌ی شخصیت‌های «پروفسور ایکس» و «مگنتو» به طور مشخص ابراز داشت که آن‌ها دیگر نمی‌توانند به حضور آن‌ها در فیلم‌های آینده‌ی این سری تمرکز داشته باشند.

دانر در ادامه اعلام کرد که اگرچه شخصیت‌های یادشده برای این سری شخصیت‌های کلیدی به شمار می‌آیند، اما داستان‌های دیگری از این سری نیز وجود دارد که می‌توان بر آن‌ها تمرکز کرد. از جمله فیلمهایی که از دنیای «مردان ایکس» در دست تولید قرار دارند می‌توان به Deadpool 2 «ددپول»، X-Men: Supernova «مردان ایکس: ابرنواختر» و X-Men: New Mutants «مردان ایکس: جهش‌یافته‌های جدید» اشاره کرد.

با این که دو شخصیت ذکر شده از اهمیت بالایی برای طرفداران این سری برخوردار هستند، اما عدم تمرکز بر آن‌ها در فیلمهای آینده‌ی این سری می‌تواند همان تغییری باشد که این سری برای جذب مخاطبان بیشتر به آن نیاز دارد. اخیراً پاتریک استوارت بازیگر نقش «پروفسور ایکس» از احتمال حضورش در دنباله‌ی فیلم «ددپول» خبر داد.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.