تهیه‌کنندگان «لوگان» از آینده‌ی شخصیت‌های «وولورین» و «X-23» سخن می‌گویند

5 March 2017 - 18:00

آخرین هنرنمایی هیو جکمن (Hugh Jackman) در نقش وولورین (Wolverine) و پاتریک استوارت (Patrick Stewart) در نقش پروفسور ایکس (Professor X) در فیلم تازه اکران شده‌ی Logan «لوگان» رقم خورد. جکمن بارها اعلام کرده است که دیگر به ایفای نقش شخصیت محبوب وولورین نخواهد پرداخت. به همیت ترتیب شخصیت X-23 با بازی دافن کین (Dafne Keen) تنها شخصیتی از این فیلم خواهد بود که در فیلمهای آینده‌ی X-Men «مردان ایکس» نقش خواهد داشت. با سینما گیمفا همراه باشید.

بر هیچ کس پوشیده نیست که استودیوی «فاکس قرن بیستم» روزی تصمیم به بازآفرینی شخصیت وولورین بگیرد؛ که البته هیو جکمن نیز اعلام کرده بود که از این اقدام حمایت خواهد کرد. با این وجود، تولیدکنندگان فیلم «لوگان» در خصوص آینده‌ی این شخصیت و همچنین دیگر شخصیت معرفی شده در این فیلم یعنی «X-23» کمی تغییر لحن داده‌اند. سیمون کینبرگ (Simon Kinberg) و هاچ پارکر (Hutch Parker) با گفتگو با JoBlo در این خصوص اعلام کردند که «لوگان» بهترین پایان برای شخصیت وولورین است و آن‌ها تصمیمی ندارند تا در این زمینه خللی وارد کنند.

آن‌ها در ادامه بیان داشتند که دافن کین با هنرنمایی در نقش شخصیت X-23 کار تحسین‌برانگیزی انجام داد و آن‌ها بسیار تمایل دارند تا وی بار دیگر این نقش را در فیلمهای آینده‌ی این سری تکرار کند. شایان ذکر است که جیمز مانگولد (James Mangold)، کارگردان فیلم «لوگان»، چندی پیش به ساخت نسخه‌ای فرعی بر اساس شخصیت X-23 ابراز تمایل کرد.

فیلم «لوگان» در حال حاضر روانه‌ی پرده‌ی سینماها شده است و توانسته تحسین منتقدان و بینندگان را برانگیزاند. از جمله فیلمهایی که از دنیای «مردان ایکس» در دست تولید قرار دارند می‌توان به Deadpool 2 «ددپول»، X-Men: Supernova «مردان ایکس: ابرنواختر» و X-Men: New Mutants «مردان ایکس: جهش‌یافته‌های جدید» اشاره کرد.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.