جوردن پیل در فکر ساخت چهار فیلم به سبک Get Out است

5 March 2017 - 20:30

اولین فیلم که کارگردانی شده به وسیله‌ی جورن پیل (Jordan Peele) فیلم Get Out خیلی موفقیت آمیز بود و توانست امتیاز ۹۹% از سایت راتن تومیتوز (Rotten Tomatoes) دریافت کند. همچنین عملکرد فیلم در باکس آفیس بسیار خوب بوده. بعد از موفقیت Get Out خیلی‌ها انتظار داشتند که جوردن پیل تمام تمرکز خود را روی برنامه‌ی Key and Peele بگزارد. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

 مشخص شده است که جوردن پیل قصد دارد زمان بیشتری را به فیلم سازی اختصاص دهد. در مصاحبه‌ای با سایت Business Insider جوردن پیل بیان کرد که قصد دارد در دهه‌ی آینده چهار فیلم هیجان انگیز اجتماعی دیگر بسازد. این فیلم‌ها مخلوطی از ترس، طنر و موضوعات اجتماعی هستند؛ اما موضوعات و داستان‌های متفاوتی را دنبال می‌کنند.

بهترین و ترسناک‌ترین هیولاهای جهان انسان‌ها هستند، مخصوصا زمانی که انسان‌ها به دور هم جمع می‌شوند قارد به انجام هر کاری خواهد بود. برای چند وقتی است که من بر روی این شیاطین مختلف اجتماعی کار کرده‌ می‌کنم، این هیولاهای ذاتا انسان که بر روی طرز فکر و زندگیِ ما تاثیر می‌گذارند. هر یک از فیلم‌های من قرار است درباره‌ی یکی از این هیولاها باشد.

موضوعی که اولین فیلم جوردن پیل، Get Out، بر رویش تمرکز داشت نژاد پرستی بود که توانست بازخورد‌های خیلی خوبی از منتقدین کسب کند. جوردن پیل هنوز نام یا تاریخ شروع توسعه‌ی فیلم بعدی خودش را مشخص نکرده است؛ اما برای اطلاع از اخبار بیشتر سینماگیمفا را دنبال کنید.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.