دنی رند در Iron Fist لباس مخصوصی بر تن نخواهد کرد

5 March 2017 - 21:30

در جبهه‌‌ی فیلم‌های دنیای سینمایی مارول قهرمانان تغییرات متفاوتی در لباس‌های خود دیده‌اند؛ اما در بخش تلوزیونی دنیای مارول وجود داشتن لباس قهرمانی تضمین شده نیست و مهم هم نیست که این شخصیت‌ها در کتاب‌های مصور چه لباسی بر تن می‌کردند. در جدیدترین سریال نتفلیکس شخصیت مشت آهنین (Iron Fist) را خواهیم دید که به دردویل (Daredevil )، جسیکا جونر و لوک کیج خواهد پیوست. به این طریق او راه را برای آمدن سریال The Defenders «مدافعان» باز می‌کند. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

جز مت مرداک (Matt Murdock) یا همان دردویل با بازی چارلی کاکس (Charlie Cox) که موقع نبردهایش لباس مخصوص خودش را بر تن می‌کند؛ دیگر قهرمانان مراول در نتفلیکس از لباس‌های معمولی استفاده می‌کنند. حالا به نظر می‌آید که دنی رند (Danny Rand) یا همان مشت آهنین با بازی فین جونز (Finn Jones) نیز در این سریال برعکس کتاب‌های مصور لباس مخصوصی برای نبرد بر تن نمی‌کند.

در مصاحبه‌ای که مجله‌ی SFX با سازنده‌ی این سریال، اسکات باک (Scott Buck)، داشت او بیان کرد که دنی در سریال هیچ یک از لباس‌های معمولش از کتاب‌های مصور را بر تن نخواهد کرد.

هیچ دلیلی وجود نداشت که ما دنی را باید لباس مخصوص نشان دهیم؛ چون دنی رند در حال پی بردن به این است که به عنوان یک قهرمان کجا قرار دارد و به کجا قرار است برسد. پس دلیلی وجود ندارد که او ماسک بر چهره بزند یا لباس مخصوص بپوشد. از جهت دیگر او یک آدم ثروتمند و شناخته شده است از این جهت او نمی‌تواند به راحتی بیرون برود و بدون شناخته شدن شروع به کتک کاری کند؛ در وقع این موضوع برای او به یک مشکل تبدیل شده است.

این صحبت‌ها از جانب باک نشان دهنده‌ی آن است که مانند فصل اول سریال‌های دردویل، جسیکا جونر و لوک کیج دنی رند هم شخصیتی است که سعی دارد پی برد که چگونه فهرمانی است.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.