اولین تریلر رسمی فیلم Sand Castle منتشر شد

6 March 2017 - 18:29

امروز شبکه نتفلیکس اولین تریلر فیلم جدید Sand Castle (قلعه شنی) را منتشر کرد. این فیلم درام جنگی است که نخستین روزهای جنگ عراق در سال ۲۰۰۳ را نشان می‌دهد. فرناندو کومبرا (Fernando Coimbra) این فیلم را کارگردانی کرده و کریس روسنر (Chris Roessner) فیلمنامه آن را بر اساس تجربه شخصی‌اش به‌عنوان یک سرباز نوشته است. هنری کویل (Henry Cavill) و لوگان مارشال گرین (Logan Marshall-Green) دیگر ستاره‌های این فیلم هستند. با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم Sand Castle روایت زندگی سرباز آمریکایی بی تجربه‌ای به نام مت آکری (با بازی نیکولاس هولت Nicholas Hoult) در آغاز جنگ عراق است. در صحنه‌های ابتدایی فیلم او را می‌بینیم که با ناامیدی تمام برای برگشت به خانه دستش را می‌شکند. سرانجام با دست گچ گرفته و جعبه ای که به نظر می‌رسد جعبه قرص ادویل باشد به میدان جنگ باز می‌گردد. در ادامه فیلم وقتی آکری دستگاه پمپاژ آبی که به خاطر بمباران بعقوبه آسیب دیده را تعمیر می‌کند، دچار عذاب وجدان می‌شود.

در تریلر این فیلم جمله‌ای را می‌شنویم که به نظر می‌رسد کل فیلم به آن بپردازد: “جنگ ما را از هم جدا می‌کند، با هم متحد می‌سازد و تغییرمان می‌دهد.” فیلم قلعه شنی تلاش کرده تا به خوبی جنگ را به تصویر کشد اما تردید موجود در سراسر فیلم، عنصر کشنده‌ای را به داستان این فیلم اضافه می‌کند. با دیدن این تریلر، یاد فیلم Camp X-Ray (کمپ ایکس ری) می افتیم که کریستن استوارت (Kristen Stewart) در نقش گروهبان جوان درون ستیزی در بازداشتگاه گوانتانامو ظاهر شد.

دانلود با کیفیت ۷۲۰p

دانلود با کیفیت ۴۸۰p

فیلم Sand Castle در تاریخ ۲۱ آوریل ۲۰۱۷ از شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد.

منبع: Screenrant

 

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.