علاقه‌مندان به سینما خواهان فیلم‌های بیشتری با درجه‌ی سنی «بزرگسال» هستند

6 March 2017 - 11:00

همانطور که مطلع هستید فیلم تحسین شده‌ی Logan «لوگان» با درجه‌ی سنی «بزرگسال» – R – هم‌اکنون در حال اکران است و عملکرد موفقیت‌آمیزی نیز در گیشه از خود به جای گذاشته است. حال، نظرسنجی اخیر Fandango تائید می‌کند که علاقه‌مندان به صنعت سینما پس از اکران فیلم موفق Deadpool «ددپول» در سال گذشته خواهان ساخت و اکران فیلم‌های بیشتری با درجه‌ی سنی «R» هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

بر اساس این نظرسنجی، بیش از ۷۱ درصد سینماروها خواهان فیلم‌های ابرقهرمانی بیشتری با درجه‌ی سنی «R» هستند. همچنین مشخص شده که ۸۶ درصد افرادی شرکت کرده در این نظرسنجی علاقه‌مند به دیدن صحنه‌های خشونت آمیز و بزرگسال فیلم اخیر از سری فیلم‌های X-Men «مردان ایکس»، یعنی «لوگان» هستند.

فیلم «ددپول» که سال پیش روانه‌ی پرده‌ی سینماها شد، موفق به کسب درآمد ۷۸۳ میلیون دلاری از گیشه‌های سراسر جهان شد و راه را برای فیلم‌های ابرقهرمانی با درجه‌ی سنی «R» به خصوص فیلم «لوگان» باز کرد. به نظر می‌رسد که فیلم «لوگان» در روز نخست اکران خود در روز جمعه‌ی هفته‌ی پیش، توانسته است که درآمدی ۳۳٫۱ میلیون دلاری کسب کند. پیش‌بینی می‌شود که درآمد خانگی این فیلم در هفته‌ی نخست اکرانش به ۸۱ میلیون دلار و درآمد جهانیش نیز به بیش از ۱۰۰ میلیون دلار برسد.

منبع : DarkHorizons

برچسب‌ها: ، ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.