تهیه کننده سریال Walking Dead قول قسمت پایانی بسیار متفاوتی را داده است

7 March 2017 - 11:00

حتی اگر هیچ‌وقت سریال Walking Dead (مردگان متحرک) را ندیده باشید، قطعاً خبرهایی درباره قسمت پایانی فصل ششم این سریال در سال گذشته شنیده‌اید. طرفداران و منتقدین باهم به نحوه اتمام قسمت پایانی فصل ششم واکنش نشان دادند و از تمام شدن این فصل در جایی که همه چیز پیچیده شده بود راضی نبودند، چون بجای اینکه انتهای فیلم در اوج داستان تمام شود، درست جایی تمام شد که همه منتظر بودند تا ببینند کدام شخصیت با لوسیل ملاقات خواهد کرد. با سینماگیمفا همراه باشید.

بسیاری از این موضوع شکایت کردند که این سریال اعتماد بیننده را زیر سؤال برده است. این در حالی بود که قسمت اول فصل هفتم همه را غافلگیر کرد. اولین قسمت این سریال در حالی پاییز به پخش تلوزیونی بازگشت که یکی از خشونت‌آمیزترین قسمت‌های تاریخ این سریال بود و باعث شد بعضی از طرفداران یک بار دیگر احساس ناخوشایندی داشته باشند و آن را فیلم ترسناک زامبیایی بنامند. با وجود اینکه امسال نمرات داده شده به این فیلم خیلی در مقایسه با فصل ششم بالا نبوده، Walking Dead همچنان پیشتاز این سری از فیلم‌های ترسناک است. سریال Walking Dead همیشه درام ترسناکی بوده و بیشتر مخاطبین آن به شخصیت‌های واقع‌گرای فیلم و تلاششان برای نجات یافتن، علاقه دارند. تهیه کننده و کارگردان این فیلم، گرگ نیکترو (Greg Nicotero)، در برنامه زنده comicbook.com بعد از نمایش امشب این سریال، اظهار داشت که هفته آینده قسمت پایانی فصل هفتم بینندگان این سریال را بیش از آنچه فکرش را بکنند سورپرایز خواهد کرد:

 

فکر می‌کنم داریم به آن لحظات خاص فیلم نزدیک می‌شویم. اینکه کجا هستیم و داشتن این‌همه مخاطب، باعث شدند قسمت پایانی بسیار متفارتی را نسبت به آنچه قبلاً ساختیم، برای علاقمندان این سریال آماده کنیم. فیلم‌برداری این قسمت عالی پیش رفته است. ساخت این فصل تجربه فوق‌العاده خوبی بود. فکر می‌کنم این قسمت هم تجربه خوبی بود چون توانستم شرایطی را مهیا کنم تا گوریرا و لینکولن کمی روی شخصیت‌هایشان کار کنند. صحنه‌های خاصی را در این قسمت شاهد خواهیم بود که فوق‌العاده هستند و برای فیلم برداری آنها نهایت تلاششمان را کردیم.

اگر هنوز جنگ و دعوا و برد و باخت این شخصیت‌ها را ندیده‌اید، ممکن است قسمت پایانی این سریال چیزی باشد که دوست داشته باشید ببینید. نیکترو به مخاطبین یادآوری می‌کند که:

این قسمت‌ها این سفر طولانی را تکمیل می‌کنند و مخاطب را به مکان‌های تیره و تاریکی در نیمه اول فصل می‌برند تا رستگاری را با چشمان خود ببینند.

 

ریک و میشون و گروهشان برای فرار از تاریکی مجبور شدند به پست‌ترین ویژگی انسانی‌شان متوسل شوند. این شاید مخاطبین این سریال را راضی نکند اما نیکترو داستان کل فصل هفت را بخشی از طرح اصلی‌اش می‌نامد. او می‌خواهد طرفداران فقط یک چیز را به خاطر داشته باشند:

مخاطبین ما باید بدانند که گاهی چیزی را می‌بینیم که شاید خیلی ساده نباشد. ما تمام سعی‌مان را برای راضی کردن مخاطبینمان کردیم.

چه مردم این پیام را با تمام قلبشان دریافت کنند چه این اتفاق نیفتد، هیچ چیز بهتر از این نیست که حین تماشای سریال مورد علاقه‌ات، شخصیت محبوبت را ببینی که پیروز ماجرا می‌شود.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.