تولید سریال آزمایشی Runaways به پایان رسیده است

7 March 2017 - 12:00

اخیراً بُعد جدیدی از دنیای کامیک مارول به تصویر کشیده شده که فیلم آماده‌ی پخش Runaways ساخته شبکه Hulu است. فیلم برداری قسمت آزمایشی این سریال در ماه فوریه آغاز شده و عکس‌ها و فیلم‌هایی نیز پیرامون آن منتشر شده‌اند. با سینماگیمفا همراه باشید.

این سریال همانند سریال‌هایی که در سال ۲۰۰۳ ساخته می‌شدند، گروهی از نوجوان‌هایی را نشان می‌دهد که وقتی می‌فهمند والدینشان اعضای تبهکار سازمان شیطانی به نام The Pride هستند، وحشت زده می‌شوند. طبق توییتی که دو تن از بازیگران این سریال منتشر کرده‌اند، گویا تولید سریال آزمایشی Runaways به پایان رسیده است. جیمز مارسترز (James Marsters) و گرگ سالکین (Gregg Sulkin) این توییت ها را منتشر کرده‌اند:


با اینکه جزئیات زیادی پیرامون این سریال منتشر نشده و طبق گفته‌ی مارسترز، قرار نیست بازیگران و عوامل فیلم چیزی را لو دهند، نوع تلوزیونی بودن این سریال مورد پرسش قرار می‌گیرد. آیا این سریال کمدی است و لحن نسبتا شادی دارد؟ فیلم‌ها و عکس‌های منتشر شده اوایل دوران دبیرستان را نشان می‌دهند و موی بنفش آریلا برر (Ariela Barer) در نقش گرت یورکس ممکن است به یک رندر منطقی از شخصیت ها اشاره کند.

پرسش دیگری که در اینجا مطرح می‌شود این است که ارتباط این سریال با MCU تا چه اندازه است؟

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.