تصاویر جدیدی از فیلم Bright منتشر شدند

7 March 2017 - 23:00

ویل اسمیت (Will Smith) همیشه مرد روزهای سخت بوده اما در سال‌های اخیر شهرت این بازیگر دو چندان شده است. اسمیت در فیلم اکشن جدیدی که امسال اکران خواهد شد بازی کرده که از خیلی جهات فیلم کاملا متفاوتی است. اول اینکه، این فیلم تولید شبکه نتفلیکس می‌باشد. دوم اینکه، ترکیبی از ژانرهایی است که هیچ ربطی به هم ندارند: اکشن پلیسی که ادغامی از دنیای واقعی و خیالی است. با سینماگیمفا همراه باشید.

نویسنده فیلم Bright مکس لندیس (Max Landis) خلاق است. این فیلم به‌صورت ملاقات Training Day با Lord of the Rings (ارباب حلقه‌ها) توصیف شده است. ویل اسمیت پلیس سرسختی در لس‌آنجلس است جایی که انسان‌ها دیوار به دیوار اورک ها، الف‌ها و دیگر موجودات ماورائی زندگی می‌کنند. اسمیت با پلیس اورکی که جول ادگرتون (Joel Edgerton) نقش آن را بازی می‌کند برای حفاظت از سلاح افسانه‌ای به مأموریت می‌رود که ساخته‌ی خدای تاریکی برای جنگ علیه انسانیت نامیده می‌شود.

تریلر این فیلم حین برگزاری مراسم اسکار منتشر شد و اکنون سایت EW تصاویری از این فیلم را منتشر کرده که بهتر شخصیت‌های ویل اسمیت و جول ادگرتون را نشان می‌دهند. اسمیت نقش پلیس انسان (وارد) را بازی می‌کند در حالی که ادگرتون در نقش پلیس اورک (جکوبی) ظاهر می‌شود که جیکی رابینسون اورک ها نامیده می‌شود. در این تصاویر می‌بینیم که دو شخصیت اصلی فیلم سلاح‌ها را اول جداگانه و بعد باهم زرق و برق می‌دهند. این خلاصه‌ای از زندگی پلیس‌های فیلم است که به نظر می‌رسد اسمیت و ادگرتون یاد می‌گیرند چطور به هم اعتماد کنند در حالی که سعی دارند دنیا را نجات دهند.

همکاری ویل اسمیت و دیوید آیر (David Ayer)، کسی که به خوبی می‌داند چطور روایت پلیسی را به تصویر بکشید، می‌تواند خیلی چیزها را ثابت کند. هرچند اسمیت اخیراً در باکس آفیس موفق نبوده اما موفقیت بزرگی در سال ۲۰۱۶ با فیلم برنده اسکار، Suicide Squad داشته، برای  همین طبیعی است که بخواهد دوباره با آیر کار کند. نومی راپیس (Noomi Rapace)، لوسی فری (Lucy Fry) و ادگار کارتینز (Edgar Martinez) دیگر بازیگران این فیلم هستند.

طبق گفتگوی اسمیت با سایت EW، فیلم Bright فیلم اکشن وحشیانه‌ای نیست، این فیلم لحن اجتماعی هم دارد:

صحنه‌ی زیبایی هست که ما داخل ماشین هستیم و بقیه پلیس‌ها دارند یک اورک را می‌زنند. من از ادگرتون می‌پرسم: “تو بالاخره پلیسی یا اورک؟ تصمیمت رو بگیر.” مواجه شدن او با صحنه کتک خوردن اورک ها خیلی جالب بود.

 

نتفلیکس ۹۰ میلیون دلار خرج این فیلم کرده و قرار است Bright در ماه دسامبر اکران شود.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.