تریلر دوم فیلم Rogue One بزودی منتشر می‌شود

9 August 2016 - 14:52

دنیای تریلر فیلم‌های سینمایی در سال‌های اخیر دستخوش تغییرات زیادی در ساختار و تبلیغات شده است. با توجه به افزایش دائمی و جنجالی استفاده از شبکه‌های اجتماعی، رسانه دیجیتالی و گوشی‌های هوشمند، سینماگران به راحتی می‌توانند به جدیدترین تصاویر، تیزرها و ویدئوهای موردانتظارترین فیلم‌های خود دسترسی داشته باشند و هایپ یک فیلم را برای خود و دیگران دوچندان کنند. سال گذشته قبل از اینکه قسمت هفتم Star Wars با نام The Force Awakens «نیرو برمی‌خیزد» برروی پرده سینماها برود، ده‌ها تریلر و تبلیغ تلویزیونی از آن منتشر شد و کم‌کم صدای طرفداران هم در آمد؛ آن‌ها می دانستند که اگر دیزنی و لوکاس فیلم همین‌گونه پیش بروند، تمام فیلم و داستان آن در این تریلرهای بی شمار اسپویل خواهد شد! فیلم امسالِ دنیای استاروارز هم Rogue One خواهد بود که داستان دزدیده شدن نقشه‌های Death Star (ستاره مرگ) توسط گروهی از مزدورها و شورشی‌ها را به تصویر می‌کشد.

داستان این فیلم قبل از اولین اثر مجموعه استاروارز یعنی A New Hope «امیدی تازه» به وقوع می‌پیوندد. در اولین تریلر منتشر شده از این فیلم، Jyn Erso (جین ارسو – با بازی فلیسیتی جونز) و همراهانش را در گلوگاه امپراتوری دیدیم و خاطرات خود را با چهره‌های آشنای دنیای استاروارز زنده کردیم. در جدیدترین تبلیغ تلویزیونی این فیلم که برای برنامه‌های المپیک ریو پخش شد فهمیدیم که تریلر دوم این فیلم این پنج شنبه در سراسر فضای مجازی منتشر خواهد شد. این تبلیغ تلویزیونی در رسانه پیدا نمی‌شود اما از وجود آن و این رونمایی مطمئن هستیم.

خیلی‌ها بر این باور بودند که دومین تریلر در کامیک کان سن دیگو منتشر شود اما در آن جا فقط یک ویدئو از پشت‌صحنه این فیلم دیدیم. بااینکه تریلر اول فیلم هم هیجان‌انگیز بود و هایپ ما را بسیار بالا برد، هنوز خیلی از شخصیت‌ها را ندیده‌ایم. می‌دانیم که Darth Vader (دارث ویدر) افسانه‌ای هم در این فیلم حضور خواهد داشت و الان سؤال همه ما این است که آیا او را پنج شنبه خواهیم دید یا نه؟! (اگر آن صحنه “!NOOOOOO” در پایان فیلم Revenge of the Sith «انتقام سیث» را در نظر نگیریم، خیلی وقت است که دارث ویدر را ندیده‌ایم!)

همچنین به تازگی معلوم شد که جیمی اسمیتس (Jimmy Smits) باری دیگر به عنوان سناتور بیل اورگانا (پدر لیا) نقش‌آفرینی خواهد کرد. آیا شما هم برای این تریلر هیجان زده‌اید؟ پنج‌شنبه همین هفته منتظر انتشار این تریلر به همراه زیرنویس فارسی در سینماگیمفا باشید.

منبع: Cinemablend

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.