دافنه کین علاقمند به ادامه‌ی حضور در فرانچایز مردان ایکس است

7 March 2017 - 22:30

بعد از ۱۷ سال نقش آفرینی به جای شخصیت لوگان (Logan) در نقش لوگان و حضور در نه فیلم، هیو جکمن (Hugh Jackman) تصمیم گرفت که چنگال‌هایش را آویزان کند. با این که در طی این سال‌ها این شخصیت و کل سری مردان ایکس با فراز و نشیب زیادی مواجه شده‌اند، ولی فیلم Logan «لوگان» بهترین فیلمی بود که هیو جکمن می‌توانست با آن کارش را تمام کند. در آینده احتمالاً بازیگر دیگری در نقش لوگان حاضر خواهد شد و این چیزی است که هیو جکمن هم علاقه دارد ببیند. فیلم لوگان به یک اثر بسیار موفقیت آمیز تبدیل شده است و توانسته است در اولین آخر هفته‌ی خود در باکس آفیس جهانی ۲۳۷ میلیون دلار فروش داشته است. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

با وجود اینکه بیشتر توجهات بر روی هیو جکمن و پاتریک استوارت (Patrick Stewart) متمرکز بود، ولی دافنه کین (Dafne Keen)، سومین ستاره‌ی فیلم، هم توانسته است نگاه‌های زیادی را به خود جلب کند. دافنه کین با ۱۱ سال سن در حرفه‌ی بازیگری تازه کار است و لوگان اولین کار او بود. بعد از دیدن او در نقش لاورا (Laura) یا همان X-23 خیلی‌ها معتقد هستند که او آینده‌ی روشنی خواهد داشت. بخشی از این آینده در فرانچایز مردان ایکس رقم خواهد خورد؛ البته اول باید بفهمیم که خودش را نیز به انجام این کار علاقه دارد یا نه؟

سایت Comic Book در طی مصاحبه‌ای این سوال را از دافنه کین پرسید و او به سادگی جواب داد که “بله”. با توجه به این که او از ساخت فیلم لوگان لذت برده باشد دلیلی وجود ندارد که او نخواهد در این سری حضور داشته باشد. از آنجایی شخصیت لاورا سابقه‌ی درخشانی در کتاب‌های مصور دارد و نقش آفرینی عالی دافنه کین؛ ساخته نشدن یک اسپین آف تقریباً غیر ممکن خواهد بود.

منبع: screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hanna says:

    خیلى بعیده سرى رو با بازیگرى به این کم سن و سالى ادامه بدن. مخصوصاً که این فیلم، ارتباط زیادى با دنیاى ایکس من نداشت. پایان فیلم، خیلى باز هست ولى نبود هیچ صحنه بعد عنوانبندى پایانى این رو مى که که احتمالا فاکس این فیلم رو فقط براى همین یک شماره تولید کرده.
    همانطور که توى عکس کمیک هم دیده مى شه X23 کتاب ها ارتباط خاصى با X23 این فیلم نداره، هر جند این هم فوق العاده بود.