بودجه‌ی ساخت فیلم «Power Rangers» مشخص شد

7 March 2017 - 23:59

استودیوی «Lionsgate» به دنبال فرانچایزی است که بتواند جایگزین سری The Hunger Games «بازی‌های گرسنگی» تبدیل شود. سری John Wick «جان ویک» اگرچه یک فیلم خوش‌ساخت و موفق است، اما آنچنان که انتظار می‌رود نمی‌تواند در گیشه عمل کند. به همین منظور، این استودیو تلاش می‌کند تا این رویه با اکران فیلم مورد انتظار Power Rangers «پاور رنجرز» تغییر کند. این سری از قدمت بالایی برخوردار است و طرفداران دو آتیشه‌ی آن می‌توانند درآمد خوبی نصیب سازندگان آن کنند؛ به موجب همین امر استودیوی مذکور از همین الان برای ساخت دنباله‌های آن برنامه‌ریزی کرده است. با سینما گیمفا همراه باشید.

با تغییر مدیوم این سری از تلویزیون به پرده‌های سینما، این فیلم نیازمند بودجه‌ی بالایی برای عملکرد مناسب در نزد مخاطبانش هست. اخیراً بودجه‌ی ساخت این فیلم مشخص شده است که به موجب آن تاحدودی از چگونگی این فیلم اطلاع خواهیم یافت..

حساب کاربری توییتر «Toei Films» بودجه‌ی ساخت فیلم «پاور رنجرز» را ۱۲ بیلیون ین اعلام کرده که تقریباً معادل ۱۰۵ میلیون دلار است. این رقم به طرز قابل ملاحظه‌ای فراتر از ۳۰ میلیون دلاری است که چندی پیش شایعه شده بود. رقم شایعه شده از آنجایی که در قیاس با دیگر فیلم‌های ابرقهرمانی کم بود، موجب ایجاد نگرانی‌هایی در بین طرفداران این مجموعه شده بود.

مانند بسیاری از فیلم‌ها، این فیلم باید برای بازگشت هزینه‌های ساخت و تبلیغات خود، بیش از دو برابر بودجه‌ی ساخت مشخص شده به فروش برساند. پیش‌بینی می‌شود که با توجه به محبوبیت این فیلم در سراسر جهان، فروش آن در خارج از خانه می‌تواند کمک شایانی به آن جهت کسب موفقیت در گیشه کند. استودیوی «Lionsgate» این اواخر از آنجایی که به اکران فیلم «پاور رنجرز» نزدیک می‌شویم، تبلیغات گسترده‌ی آن را آغاز کرده است که می‌تواند در موفقیت این فیلم در گیشه تاثیرگذار باشد.

در جایگاه اشاره، فیلم Logan «لوگان» اخیراً با بودجه‌ای ۱۲۷ میلیون دلار و حتی با وجود درجه‌ی سنی بزرگسالش، توانسته عملکرد خوبی از خود در گیشه به نمایش بگذارد و فروش قدرتمندی در شروع اکران خود داشته است. این در حالی است که فیلم «پاور رنجرز» از درجه‌ی سنی ۱۳ سال بهره می‌برد که به موجب آن طرفداران بیشتری می‌توانند به مشاهده‌ی آن بپردازند. با این وجود، اکران فیلم‌هایی همچون Beauty and the Beast «دیو و دلبر» و Ghost in the Shell «شبح در پوسته» می‌تواند تا حدودی برای این فیلم خطر ساز باشد؛ باید ببینیم آیا این فیلم می‌تواند در گیشه موفق عمل کند یا همانند برخی فیلم‌های با بودجه‌ی بالا به یک شکست تبدیل خواهد شد. اکران گسترده‌ی فیلم «پاور رنجرز» از روز جمعه ۴ فروردین ۱۳۹۶ ماه (۲۴ مارس ۲۰۱۷) آغاز خواهد شد.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hanna says:

    این سرى همیشه به هزینه کم و هیولا ها و جلوه هاى ویژه باشمه اى و درجه سه اش معروف بود. بعیده با این همه هزینه نتیجه خوبى بگیره.