احتمال فیلمبرداری دنباله‌ی « Alien: Covenant» از سال ۲۰۱۸

7 March 2017 - 23:59

قرار است پس از پنج سال شاهد اکران دنباله‌ی فیلم Prometheus «پرومته» به کارگردانی ریدلی اسکات (Ridley Scott)، یعنی Alien: Covenant «بیگانه: پیمان» باشیم. فیلمی که به نوعی یک پیش‌درآمد برای فیلم دیگر این کارگردان که در سال ۱۹۷۹ اکران شد، محسوب می‌گردد. ریدلی اسکات با وجود سن بالای ۸۰ سال خود، همچنان پرتوان به فعالیت در این عرصه می‌پردازد و تقریباً هر سال شاهد فیلمی از آن هستیم. به همین منوال، به نظر می‌رسد که برای دنباله‌ی این سری دیگر نیازی نیست پنج سال صبر کنیم. با سینما گیمفا همراه باشید.

همانطور که احتمالاً مطلع هستید، فیلم «بیگانه: پیمان» قسمت دوم از سه‌گانه‌ی اخیر اسکات شمرده می‌گردد که قرار است پیش‌درآمدی بر فیلم/سری Alien «بیگانه» باشد. به همین منظور اخیراً Sydney Morning Herald گزارش کرده است که اسکات تائید کرده که نگارش فیلمنامه‌ی دنباله‌ی بعدی این سه گانه به اتمام رسیده است. اسکات در این مورد اعلام کرده که اکرچه ساخت یک دنباله نیازمند موفق بودن فیلم قبلی است، اما وی تمایلی به وجود شکافی دو ساله در کار خود ندارد و آماده‌ است تا بار دیگر در این پروژه حضور یابد.

اگرچه اسکات اشاره‌ای به نویسنده‌ی فیلمنامه‌ی دنباله‌ی «بیگانه: پیمان» نکرده است، اما به احتمال بسیار زیاد این امر برعهده‌ی جان لوگان (John Logan) خواهد بود. لوگان که با اسکات در نگارش فیلمنامه‌ی فیلم برنده‌ی اسکار «گلادیاتور» همکاری کرده است، با مشارکت دانته هارپر (Dante Harper) وظیفه‌ی نگارش فیلمنامه‌ی «بیگانه: پیمان» را برعهده داشته است. این دو فیلمنامه‌ی نسخه‌ی نهایی این فیلم را از روی پیش‌نویس‌های اولیه‌ی مایکل گرین (Michael Green) و جیک پالگن (Jake Paglen) به نگارش درآورده‌اند.

البته باید اشاره کنیم که تصمیم نهایی این مهم را باید استودیوی «فاکس قرن بیستم» بگیرد؛ چراکه تولیدکننده‌ی این فیلم است و طبیعتاً در صورت فروش ضعیف این فیلم، برای ساخت دنباله‌ی بعدی آن کمی محتاط‌تر عمل کند. با این وجود، طرفداران مشتاقانه منتظر دیدن مواردی هستند که بتواند این سری را به فیلم‌های اصلی و کلاسیک «بیگانه» ربط دهد. با این وجود، این تصمیم اسکات بار دیگر اشاره به این نکته دارد که به این زودی‌ها نمی‌توانیم منتظر دنباله‌ی رسمی سری «بیگانه» که قرار است توسط نیل بلومکمپ (Neill Blomkamp) کارگردانی شود، باشیم.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.