رضا عطاران و ترانه علیدوستی پرفروش‌ترین بازیگران سال ۹۵

9 March 2017 - 15:02

رضا عطاران برای سومین سال متوالی و با فاصله کم از نوید محمدزاده پرفروش‌ترین بازیگر سال ۹۵ شد. ترانه علیدوستی نیز تنها با یک فیلم، پرفروش‌ترین بازیگر زن سال ۹۵ شد.

رضا عطاران به دلیل بازی در سه فیلم «دراکولا»، «آب نبات چوبی» و «من سالوادور نیستم» و ترانه علیدوستی برای بازی در «فروشنده»، پرفروش‌ترین فیلم سال ۹۵، توانستد عنوان پرفروش‌ترین بازیگران سال ۹۵ را به دست آورند.

رضا عطاران با ایفای نقش در سه فیلم «دراکولا»، «آب نبات چوبی» و «من سالوادور نیستم» که در مجموع ۱۹,۴۵۰,۴۴۴,۰۰۰ تومان فروخت، برای سومین سال متوالی و با فاصله کم از نوید محمدزاده توانست عنوان پرفروش ترین بازیگر سال ۹۵۵ را به دست آورد.

نوید محمدزاده با فاصله کم از رضا عطاران و با بازی درسه فیلم «ابد و یک روز»، «خشم و هیاهو» و «لانتوری» در مجموع ۱۹,۳۷۱,۶۳۵,۰۰۰ تومان فروخت و رتبه دوم پرفروش‌ترین بازیگر سال ۹۵ را کسب کرد.

شهاب حسینی برای ایفای نقش در دو فیلم «فروشنده» و «سایه‌های موازی» در مجموع ۱۶,۱۹۰,۷۰۱,۰۰۰ تومان فروخت و توانست رتبه سوم پرفروش‌ترین بازیگر مرد سال ۹۵ را کسب کرد.

ترانه علیدوستی تنها در فیلم «فروشنده» به ایفای نقش پرداخت و در مجموع ۱۵,۷۱۴,۳۶۹,۰۰۰ تومان فروخت و رتبه اول پرفروش‌ترین بازیگر زن سال ۹۵ را به دست آورد.

هستی مهدوی‌فر، با بازی در فیلم پربازیگر «۵۰ کیلو آلبالو» توانست رتبه دوم پرفروش‌ترین بازیگر زن سال ۹۵ را با مجموع فروش ۱۳۶,۵۵۹,۴۸۰,۰۰۰ تومان کسب کند.

سحر دولتشاهی در فیلم های «وارونگی» و «بارکد» به ایفای نقش پرداخت و با مجموع فروش ۱۱,۹۸۱,۹۵۹,۰۰۰ رتبه سوم پرفروش‌ترین بازیگر زن سال ۹۵۵ را کسب کرد.

منبع: سلام‌سینما

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.