چرا دیزنی باید Moana 2 را بسازد؟

9 March 2017 - 14:00

انیمیشن Moana یک موفقیت دیگر برای دیزنی در باکس آفیس محسوب می‌شود و توانست به یکی از موفقترین انیمیشن‌های تاریخ تبدیل شود. شخصیت اصلی این انیمشن نیز توانست به خوبی در دل طرفداران جا باز کند و حالا برای آنها این سوال ایجاد شده است که ایا دوباره او را خواهند دید؟ صداپیشه‌ی شخصیت موانا اعلام کرده است برای این کار آماده است. سایت سینمابلند (cinemablend) در هفته‌ی گذشته مصاحبه‌ای با آلیای کروالیو (Auli’i Cravalho) داشت و او بیان کرد که اگر فرصتش فراهم شود او خیلی دوست دارد تا برای بار دیگر موانا را صداگذاری کند و فکر می‌کند که این شخصیت سزاوار یک ماجراجویی دیگر هست. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

صحبت‌های او را در پایین بخوانید:

من آماده هر چیزی که دیزنی بر سر راهم قرار دهد هستم، من عاشق موانا هستم و اگر کارگردانان و تهیه کنندگان تصمیم بگیرند تا موانا را برای سفری دیگر آماده کنند من خوشحال خواهم شد که به آنها بپیوندم. من دوست دارم که ماجراجویی‌هایی بیشتری را با موانا تجربه کنم. او شخصیتی قوی و مستقل دارد و خیلی مهم است که او کنترل ماجراجویی خودش را در اختیار داشته باشد.

برای سال‌ها دیزنی نگاه خوبی به دنباله‌هایی برای انیمیشن‌های خودش نداشت و تا سال ۱۹۹۰ هیچ دنباله‌ای برای انیمیشن‌هایش نساخته بود و بعد از آن هم تنها دنباله‌ای که در سینماهای اکران مرد The Rescuers Down در سال ۱۹۹۰ بود. اما در سال‌های اخیر موضوع فرق کرده است؛ انیمیشن بعدی دیزنی Wreck-It Ralph 2 «رالف خرابکار ۲» خواهد بود که در مارچ ۲۰۱۸ اکران خواهد شد. با این که هنوز به صروت رسمی برنامه‌ی ساخت Frozen 2 منتشر نشده است، ولی می‌دانیم که این انیمیشن هم ساخته خواهد شد. از این رو ساخته شدن Moana 2 غیرممکن نخواهد بود.

منبع: cinemablend

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.