مارگو رابی ستاره‌ی فیلم مستقل «دوشیزه ماریان» خواهد بود

9 March 2017 - 16:00

مارگو رابی (Margot Robbie)، ستاره‌ی این روزهای هالیوود، در حال نهایی کردن قرارداد خود برای ایفای نقش دوشیزه ماریان (Maid Marian) – شخصیتی از داستان‌های رابین هود (Robin Hood) در پرده‌های سینماست؛ اگرچه وی قرار نیست برای این نقش در ریبوت در دست ساخت این سری توسط استودیوی «Lionsgate» که با نام Robin Hood: Origins «رابین هود: ریشه‌ها» شناخته می‌شود، حضور یابد. فیلم نامبرده جهت اکران در بهار سال ۲۰۱۸ میلادی در حال حاضر با هنرنمایی بازیگرانی همچون تارون اگرتون (Taron Egerton) و جیمی فاکس (Jamie Foxx) که به ترتیب ایفاگر نقش‌های رابین هود و جان کوچولو هستند، در دست ساخت قرار دارد. با سینما گیمفا همراه باشید.

با این حال، حضور مارگو رابی در نقش «دوشیزه ماریان»، در فیلم مستقل این شخصیت خواهد بود. گفته می‌شود که داستان این فیلم به بازگویی وقایعی که پس از مرگ رابین هود به وقوع می‌پیوندد خواهد پرداخت و در آن «دوشیزه ماریان» تصمیم می‌گیرد تا فعالیت‌ها و مبارزات رابین هود را خود ادامه دهد. این فیلم قرار است راه فیلم‌هایی نظیر «رابین هود: ریشه‌ها» و King Arthur: Legend of the Sword  «پادشاه آرتور: افسانه‌ی شمشیر» به کارگردانی گای ریچی (Guy Ritchie) را در پیش بگیرد و به روش خود، به بیان داستان‌هایی از دل افسانه‌های تاریخی شناخته شده بپردازد.

طبق گزارش THR، مارگو رابی قرار است ایفای نقش «دوشیزه ماریان» را در فیلم مستقل این شخصیت به تهیه‌کنندگی دونالد دِ لاین (Donald De Line) و ایمی پاسکال (Amy Pascal)، برعهده بگیرد؛ گفته می‌شود که پیت بری (Pete Barry) وظیفه‌ی نگارش فیلمنامه‌ی آن را برعهده دارد. مارگو رابی که در چند سال اخیر با بازی در فیلم‌هایی همچون The Wolf of Wall Street «گرگ وال استریت» و Suicide Squad  «جوخه‌ی انتحاری» به یکی از چهره‌های سرشناس صنعت سینما تبدیل شده است، احتمالاً با شرکت « LuckyChap Entertainment» که وابسته به خودش است، به تولید فیلم «دوشیزه ماریان» بپردازد.

فیلم «ماریان» قرار است توسط استودیوی «سونی» توسعه یابد. این استودیوی فیلم‌سازی از چند سال پیش تصمیم دارد تا به خلق جهان سینمایی «رابین هود» بپردازد و برای شخصیت‌هایی از جمله جان کوچولو، فریار تاک (Friar Tuck) و ویل اسکارلت (Will Scarlett) فیلم مستقل بسازد. به همین منظور آن‌ها تصمیم به ساخت نسخه‌ی ریبوت فیلم‌های «رابین هود» گرفته‌اند تا بستر را برای ساخت نسخه‌های فرعی آن آماده کند.

از جمله پروژه‌هایی که مارگو رابی قرار است در آن‌ها حضور یابد می‌توان به فیلم Gotham City Sirens «افسونگران شهر گاتهام» اشاره کرد که رابی قرار است بار دیگر در آن به تکرار ایفای نقش در شخصیت «هارلی کوئین» بپردازد. این فیلم توسط دیوید آیر (David Ayer)، کارگردان فیلم «جوخه‌ی انتحاری» ساخته خواهد شد.

منبع : ScreenRant

 

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.