تاریخ فیلمبرداری دو فیلم مارول مشخص شد

9 March 2017 - 23:30

مارول در حال حاضر بر روی قسمت اول فیلم Avengers: Infinity War «انتقامجویان: جنگ بی نهایت» کار می‌کند که با اکرانش فاز سوم دنیای سینمایی مارول به پایان می‌رسد. هر چند قبل از این که به پایان فاز سوم برسیم مارول یک سری فیلم دیگر هم برای ساخت دارد. به نظر می‌رسد که تاریخ شروع توسعه و ساخت دو فیلم دیگر مارول که بین دو قسمت فیلم Avengers: Infinity War اکران خواهند شد مشخص شده است. اولین فیلم Ant-Man and the Wasp «مرد مورچه ای و زنبور» است که فیلمبرداری آن‌ها در تابستان آغاز خواهد شد و دومین فیلم Captain Marvel «کاپیتان مارول» است که اوایل ۲۰۱۸ فیلمبردری می‌شود.در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

اطلاعات مربوط به آغاز فیلمبرداری Ant-Man and the Wasp «مرد مورچه ای و زنبور» در تاریخ ۶ جولای ۲۰۱۷ را سایت My Entertainment World منتشر کرده است و مکان فیلمبرداری آن نیز آتالانتا است که می‌تواند استدیوی پاینوود (Pinewood Studios)، استدیویی که بسیاری از فیلم‌های مارول در آن ساخته می‌شوند، باشد. البته شروع فیلمبرداری در تابستان معقول به نظر می‌رسد؛ چون Ant-Man and the Wasp با فاصله‌ی زمانی دو ماه از Avengers: Infinity War «انتقامجویان: جنگ بی نهایت» اکران خواهد شد و با توجه به سابقه‌ی مارول بعد از شروع فیلمبرداری یک سال تا اکران فاصله است.

بعد از فیلم مرد مورچه ای و زنبور نوبت مرموزترین پروژهی مارول میرسد که در مقابل دوریبن قرار گیرد. بر اساس سایت My Entertainment World بعد از سال نو و در ۸ ژانویه ۲۰۱۸ فیلمبرداری در استدیوی پاینوود آغاز خواهد شد. با این که در سال قبل مشخص شده است بری لارسون (Brie Larson) بازیگر اصلی این فیلم خواهد بود، ولی اطلاعاتی زیادی در رابطه با اویلن فیلم مارول که شخصیت اصلیش زن خواهد بود منتشر نشده است.

منبع: cinemablend

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.