نیتن فیلیون و کری واشنگتن به cars 3 پیوستند

9 March 2017 - 23:45

استدیو پیکسار در چندین سال گذشته نشان داده است که یکی از بهترین استدیوهای انیمیشن سازی تاریخ است. تمامی انیمیشن‌های پیکسار در ۱۵ سال ابتدایی فعالیت این استدیو، بازخوردهایی بسیار خوبی از منتقدین کسب کردند و تمامی آنها جز فرانچایز Cars «ماشین‌ها» موفق شده‌اند از سایت راتن تومیتوز (Rotten Tomatoes) امتیاز بالای ۹۰% کسب کنند. دو انیمیشن از فرانچایز Cars «ماشین‌ها» ساخته شده‌اند، اولی در سال ۲۰۰۶ اکران شد که امتیاز ۷۴% کسب کرد که زیاد بد نیست؛ اما دومین انیمیشن که در سال ۲۰۱۱ ساخته شد امتیاز ۳۹% کسب کرد. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

اما از لحاظ فروش این فرانچایز عملکرد خوبی داشته است . اولین فیلم Cars موفق شد با بودجه‌ی ساخت ۱۲۰ میلیون ۴۶۰ میلیون دلار فروش داشته باشد. Cars 2 تقریبا همین میزان سود داشت؛ این انیمیشن با بودجه‌ی ۲۰۰ میلیون دلار ۵۶۰ میلیون دلار فروش داشت. خیلی‌ها ماشین‌های ۲ را یک انحراف از مسیر برای استدیوی پیکسار می‌دانند. با این احوال ماشین‌های ۲ اولین دنباله غیر Toy Story «داستان اسباب بازی‌ها» برای پیکسار محسوب می‌شود.

Cars 2 می‌شود تنها یک سکسکه در مسیر درخشان پیکسار دانست Cars 3 بتواند اوضاع را برای این فرانچایز بهبود ببخشید. این انیمیشن توسط برایان فی (Brian Fee) کارگردانی که در ساخت دو انیمیشن قبلی هم دست داشت و داستان مککوئین (McQueen) پا به سن گذاشته با صداپیشگی اوون ویلسون (Owen Wilson) را روایت می‌کند که پس از یک تصادف بد مجبور می‌شود که بازنشسته شود.

بر اساس تازه ترین گزارشات دو بازیگر جدید به تیم صداپیشگی Cars 3 پیوسته‌اند. یکی از این دو بازیگر ستاره‌ی سریال Scandal «رسوایی»، کری واشنگتن (Kerry Washington)، است و دیگری نیتن فیلیون (Nathan Fillion). کری واشنگتن که برای اولین بار در یک انیمیشن صداپیشگی می‌کند نقش ناتالی (Natalie)، عضو جدید گروه، را دارد. ناتالی یک کارشناس ماهر در تجزیه و تحلیل آماری است و در موفقیت مککوئین تاثیر گذار خواهد بود فیلیون هم نقش یک ماشین چشم نواز، کاریزماتیک و بیزنسمن به نام استرلین (Sterling) را دارد.

منبع: screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.