اولین نگاه به فیلم جدید Amy Adams و Jeremy Renner

9 August 2016 - 20:00

اولین عکس‌ها از فیلم جدید کارگردان فیلم‌هایی نظیر  Prisoners «زندانیان» و Sicario«سیکاریو» با بازی امی آدامز«Amy Adams» و جرمی رنر«Jeremy Renner» منتشرشده است. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

اطلاعات زیادی تابه‌حال از فیلم Arrival«ظهور» منتشرنشده است اما به‌قدری میدانیم که این فیلم را به یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های سال تبدیل کند: فیلمِ علمی تخیلی(که قبلاً با نام داستان زندگی شما نامیده می‌شد) جدید کارگردان فیلم‌هایی مثل زندانیان و سیکاریو یعنی دنیس ویلنوو«Denis Villeneuve» با نقش‌آفرینی ستاره‌هایی همچون امی آدامز و جرمی رنر با نام “ظهور”.درحالی‌که هنوز هیچ تریلر رسمی از این فیلم انتشار پیدا نکرده تعدادی عکس از این فیلم به دست عموم رسیده است.

یک وب‌سایت آمریکایی عکس‌هایی از این فیلم که جرمی رنر از آن به‌عنوان ترکیبی از کارهای استنلی کوبریک«Stanley Kubrick» و استیون اسپیلبرگ «Steven Spielberg» نام می‌برد کرده است.فیلم‌نامه فیلم را اریک هیسرر«Eric Heisserer»(که سابقه نوشتن فیلم‌نامه‌ی نسخه بازسازی‌شده‌ی فیلم  The Thing«شی‌ء» را دارد) بر اساس رمانی از تد چیانگ«Ted Chiang» با نام داستان زندگی شما نوشته است. امی آدامز در این فیلم نقش متخصص زبان را بازی می‌کند تا با بیگانگانی که بر روی زمین مستقرشده‌اند ارتباط برقرار کند. جرمی رنر نیز نقش یک ریاضی_فیزیک‌دان برجسته که در این راه به امی آدامز کمک می‌کند را بازی می‌کند.
arrival-first-look-1arrival-first-look-2

در مورد بیگانه‌ها در این فیلم رنر اعتقاد دارد که آن‌ها “موجودات مسخره اسلحه به دست” نیستند. او همچنین گفته که تماشاگران نباید انتظار یک فیلم فضایی از مایکل بی«کارگردان سری Transformers» داشته باشند! باید انتظار داستانی از کارگردانی همچون دنیس ویلنوو داشته باشند که در حال حاضر هم‌زمان مشغول پروژه‌ی  دنباله‌ی Blade Runner«تیغ رو» است.

“ظهور” قرار است در تاریخ ۱۱ نوامبر(۱۹ آبان) به روی پرده‌ی نقره‌ای برود و مسلماً مدت‌زمان زیادی تا انتشار تریلر رسمی این فیلم باقی نمانده است.

منبع:screencrush.com

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.