بازیگر نقش دامینو در Deadpool 2 مشخص شد

10 March 2017 - 20:00

فیلم Logan «لوگان» در حال کسب بازخوردهای مثبتی از طرفداران و منتقدین است و موفقیتش در باکس آفیس برای کمپانی فاکس سود زیادی داشته است. در طرف دیگر، تیزر از دنباله‌ی Deadpool منتشر شده است که از باعث ایجاد شور و هیجان زیادی در هواداران شده است. این تیزر چندین استرگ اگز (Easter eggs) داشت و به همه یاداوری کرد که کیبل (Cable) در Deadpool 2 حضور خواهد داشت. خالق ددپول، راب لیفلد (Rob Liefeld)، بیان کرده است که این شخصیت باعث منفجر شده زهن بینندگان می‌شود و این موضوع باعث شده است که حدس و گمان‌ها درباره‌ی بازیگری که این نقش را بر عهده دارد افزایش یابد. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

 تا به اینجا اسم‌های مختلفی مثل پیرس برازنان (Pierce Brosnan) و راسل کرو (Russell Crowe) برای بازی در نقش کیبل به میان آمده است. از طرف دیگر شخصیت جهش یافته‌ی دیگری نیز در این فیلم حضور خواهد داشت. دامینو (Domino) یک مزود با قدرتی بر مبنای شانس و اقبال است نیز در ددپول ۲ حاضر خواهد بود. شایعات زیادی درباره‌ی بازیگر نقش دامینو هم در گذشته به وجود آمده و بازیگرانی مثل کری واشنگتن (Kerry Washington)، جنل مونه (Janelle Monáe) بر میان آمده است که نویسنده‌ی ددپول، رت ریس (Rhett Reese) شایعه‌ی حضور جنل مونه را رد کرد، ولی حالا بازیگر شخصیت دامینو به صورت رسمی معرفی شده است.

به صورت ناگهانی رایان رینولدز (Ryan Reynolds) در اکانت توییتر خود عکسی از دامینوهای مختلف را منتشر کرد که به نام ززی بیتز (Zazie Beetz) اشاره می‌کند. اگر با سریال‌های Atlanta «آتالانتا» و Easy «آسان» آشنا باشید، این بازیگر را حتماً این بازیگر برای شما آشنا خواهد بود. شاید این بازیگر نخستین نفر در لیست شما نباشد، ولی او برای بازی در سریال Atlanta «آتالانتا» تحسین بسیاری شد. او به اندازه‌ کافی جوان است که فاکس بتواند با او قرار داد بلند مدت ببندد تا بتواند در دنباله‌های و اسپین آف‌های مختلف حضور داشته باشد.

منبع: screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hanna says:

    من که آخر هم نفهمیدم مرض انتخاب یک بازیکر سیاه براى سفید ترین شخصیت دنیاى مارول چیه.

  • Ali Danger says:

    xD xD قشنگ بود.
    البته تو کامیک ها که سفید بودن پوستش بنظر رنگی چیزی میومد. شاید ایشون هم همینجوری کنن.
    دیگه دامینو رو سفید و سیاه نکنن خیلیه!

    • Ali Danger says:

      خب من رفتم چک کردم، فن آرت هایی که ازش ساختن هیچکدوم سفید نیستن:|