سریال Arrow شاید بعد از فصل پنجم هم از فلش‌بک استفاده کند

27 July 2016 - 20:39

مجموعه Arrow چندسالی است تقلا می‌کند و با توجه به بازخورد طرفداران، نتیجه این تقلا منفی و به طور خلاصه سریال رو به زوال قرار دارد. از همه بدتر بخش فلش‌بک هاست که می‌خواهد تبدیل شدن شخصیت اصلی – آلیور کویین (Oliver Queen) – را به یک قاتل بی‌فکر در ابتدای فصل اول نشان دهد. فصل ۵ سریال قرار است به آن نقطه‌ای که آلیور در جزیره در ابتدای سریال پیدا می‌شود برسد، اما سازندگان می‌گویند که شاید بعد از فصل پنجم هم از ساختار فلش‌بک ها بهره ببرند. با ما برای جزییات تکمیلی همراه باشید.

شاید نتوان به این خبر اعتبار کافی داد (با توجه به اینکه سریال هنوز برای فصل ششم تمدید نشده‌است) اما همه می‌دانیم که این سریال در طی سال‌های پخشش به یک جامعه مخاطبین ثابتی رسیده و تاجایی که ممکن باشد کار خود را ادامه خواهد داد. تهیه‌کننده اجرایی سریال آقای وندی مِریکل (Wendy Mericle) در تازه‌ترین مصاحبه‌های خود که در حاشیه مراسم کامیک‌کان صورت گرفت، در مورد این موضوع صحبت کرد:

در پایان این فصل [فصل پنجم] داستان فلش‌بک ها پایان می‌پذیرد. اما ما همیشه آن را به عنوان یک ساختار پتانسیل‌دار نگه می‌داریم. ما این زبان بصری را برای سریال ساخته‌ایم، پس همیشه می‌توانیم آن را به میدان بیاوریم – حتی اگر [این فلش‌بک] از زاویه دید شخصیت‌های دیگر باشد. اما اگر منظورتان فلش‌بک‌ های خود آلیور است، باید بگوییم که این فصل تمام می‌شوند.

فلش‌بک های فصل چهارم به قدری خسته‌کننده و بی‌منطق بود که طرفداران هربار منتظر پایان یافتن آن بودند و به نظر می‌رسد این ساختاری نیست که مخاطبین از آن لذت ببرند. حالا باید ببینیم که این بخش در فصل ۵ به اندازه کافی مهیج و غنی خواهد بود یا خیر.

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.