آکوامن: زک اسنایدر تصویری از پشت صحنه جلوه‌های ویژه منتشر کرد

11 March 2017 - 09:00

طرفداران DC سال حماسه‌ای در پیش دارند، DC قصد دارد اولین فیلم ابرقهرمانی مدرنی که نقش اولش یک بایزگر زن است را در تابستان اکران کند. بعد از Wonder Woman «زن شگفت انگیز» نیز سراغ فیلم Justice League «لیگ عدالت» خواهد رفت. این گروه بزرگ قهرمانان در حال حاضر در مرحله‌ی پس از تولید قرار دارد و زک اسنایدر برای چند وقتی است که تصاویری از پشت صحنه‌ی این فیلم را با طرفداران به اشتراک می‌گذارد و انتظارات آن‌ها را برای اکران فیلم در ماه نوامبر بالا می‌برد. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

در اوایل این ماه زک اسنایدر تصویری از آکوامن (Aquaman) با بازی جیسون موماو (Jason Momoa) در قلمروی زیر آب او را منتشر کرد و حالا او تصویر دیگری از پشته صحنه‌ی جلوه‌های ویژه‌ی فیلم منتشر کرده است.

در این تصویر موماو به کمک یک وسیله در هوا شناور است و توسط پردههای سبز محاصره شده است. یک فرد از پشت در حال هدایت این وسیله است. اسنایدر درباره‌ی این تصویر نوشت:”طرفداران شک دارند که جیسون در آن تصویر واقعی است یا جلوه‌ی ویژه. جیسون واقعی بود و تنها موهایش و محیط به وسیله‌ی جلوه‌های ویژه درست شده اند. این تصویر را در پایین ببینید:

این تصویری است که طرفداران را به شک انداخته بود:

این تصویر آکوامن را در یک محیط آبی زیبا نشان می‌دهند و حالا می‌دانیم که موماو چگونه توانسته است این ژست خوبِ شناور بودن در آب را به خود بگیرد. احتمالا بسیاری از لحظات فیلم به این روش فیلمبرداری شده‌اند و کارگردان فیلم سولوی Aquaman «آکوامن»، جیمز وان (James Wan)، هم میتواند تصمیم بگیرد از این روش و تجهیزات استفاده کند. خیلی خوب است که زک اسنایدر به صورت مستقیم با طرفداران در ارتباط است و این تصاویر نشان می‌دهند که می‌توان امید زیادی به موفقیت  Justice League «لیگ عدالت» داشت.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.