دیو باتیستا به فیلم Escape Plan 2 پیوست

11 March 2017 - 22:00

یکی از تخصص‌های بالقوه‌ی سیلوستر استالونه (Sylvester Stallone)، بازیگری/کارگردانی/نویسندگی فیلم‌های اکشن است. به تازگی مطلع شدیم که یکی از چهره‌های سرشناس حال حاضر سینما به دنباله‌ی فیلم Escape Plan «طرح فرار» که استالونه ستاره‌ی آن می‌باشد، پیوسته است. با سینما گیمفا همراه باشید.

استالونه پس از همکاری با آرنولد شوارتزنگر (Arnold Schwarzenegger) در سری The Expendables «بی‌مصرف‌ها»، در سال ۲۰۱۳ در کنار یکدیگر در فیلم «طرح فرار» حضور یافتند. ماه گذشته بود که خبر ساخت فیلم Escape Plan 2 «طرح فرار ۲» منتشر و مشخص شد که بار دیگر استالونه در نقش رِی برسلین (Ray Breslin) حضور خواهد یافت؛ اگرچه هنوز حضور شوارتزنگر در این دنباله تابدین لحظه مشخص نیست.

طبق گزارش THR، دیو باتیستا (Dave Bautista)، کشتی‌گیر حرفه‌ای سابق و ستاره‌ی فیلم Guardians of the Galaxy «نگهبانان کهکشان»، به تیم بازیگری فیلم «طرح فرار ۲» پیوسته است. این دومین همکاری باتیستا و استالونه پس از حضور در فیلم در دست ساخت Guardians of the Galaxy Vol. 2 «نگهبانان کهکشان: جلد دوم» به حساب خواهد آمد و باتیستا بار دیگر در نقش « Drax the Destroyer» ظاهر خواهد شد.

هنوز هیچ اشاره‌ای به این نکته که باتسیتا قرار است چه نقشی در فیلم «طرح فرار ۲» ایفا کند، منتشر نشده است و مشخص نیست که آیا وی دوست استالونه خواهد بود یا دشمنش. در فیلم نخست این سری، استالونه در نقش یک زندانی ظاهر شد که توانست با تکیه بر استعدادهای خود از یک زندان فوق امنیتی فرار کند. به نظر می‌رسد که در دنباله‌ی این فیلم ری برسلین در یک زندان فوق امنیتی‌تر گیر افتاده باشد، و این احتمال می‌رود که باتیستا در نقش یکی از متحدانش قرار بگیرد. اگرچه این احتمال نیز وجود دارد که وی کسی باشد که در سر راه برسلین قرار خواهد گرفت و یک نگهبان یا یک زندانی باشد.

فیلمنامه‌ی فیلم «طرح فرار ۲» توسط مایلز چپمن (Miles Chapman) به نگارش درآمده که در نگارش فیلمنامه‌ی فیلم نخست آن نیز مشارکت داشته است. استیون سی. میلر (Steven C. Miller) وظیفه‌ی کارگردانی این فیلم را برعهده خواهد داشت. باتیستا روزهای شلوغی را با ایفای نقش درکس (Drax) پشت سر می‌گذارد و در فیلم اخیر جهان سینمایی مارول، یعنی Avengers: Infinity War «انتقامجویان: جنگ بی‌نهایت» نیز حضور خواهد داشت. وی همچنین در دنباله‌ی فیلم کلاسیک Blade Runner «بلید رانر» یعنی Blade Runner 2049 «بلید رانر ۲۰۴۹» در نقشی نامشخص به ایفای نقش خواهد پیوست.

منبع : ScreenRant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.