امروز منتظر تریلر سریال لوک کیج باشید

9 August 2016 - 21:00

با وجود حضور تمام و کمال و پرقدرت مارول در کامیک کان ما هنوز تریلر مناسبی از Luke Cage «لوک کیج» که ماه آینده پخش آن آغاز خواهد شد ندیده‌ایم. به لطف جملات نوشته شده بر روی پوستر سومین مدافع که بر روی هارلم سایه انداخته است امروز قضیه فرق خواهد کرد. با سینماگیمفا همراه باشید.

پیش از انتشار تریلر کاملی از لوک کیج در تاریخ سه شنبه نهم آگوست مارول  پوستر جذاب جدیدی را برای این سریال به نمایش گذاشت. در کامیک کان ۲۰۱۶ اطلاعات جدیدی و نگاهی کوتاه به سایر بازیگران سریال داشتیم اما تریلر کامل احتمالاً همه‌ی شخصیت‌های حاضر در سریال به ما معرفی خواهد کرد از جمله Misty Knight.

#LukeCage trailer tomorrow? Sweet Christmas! pic.twitter.com/WQxUMxtPpk

— Luke Cage (@LukeCage) August 8, 2016

در سریال لوک کیج که از نتفلیکس پخش خواهد شد بازیگرانی همچون تئو روسی (Theo Rossi) در نقش “Shades” Alvarez، ماهرشالا علی ( Mahershala Ali) در نقش Cornell “Cottonmouth” Stokes، آلفر وودارد (Alfre Woodard) در نقش Mariah Dillard، اریک لاری هاروی (Erik LaRay Harvey) در نقش پ Diamondback، فرنک ویلی (Frank Whaley) در نقش Detective Rafael Scarfe و سیمون میسیک ( Simone Missick) در نقش Misty Knight  ایفای نقش خواهند کرد. علاوه بر این تأیید شده که روزاریو داوسون (Rosario Dawson) در نقش Claire Temple نیز در سریال حضور خواهد داشت.

احتمالاً در انتهای فصل شاهد حضور مشت آهنی (Iron Fist) خواهیم بود. منتظر تریلر کامل لوک کیج و پخش این سریال در تاریخ سی‌ام سپتامبر باشید.

منبع: screencrush

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.