تصویر جدیدی از فیلم Mary Poppins Returns منتشر شد

13 March 2017 - 13:00

همانطور که احتمالاً مطلع هستید از مدتی پیش فیلمبرداری فیلم موزیکال Mary Poppins Returns «مری پاپینز بازمی‌گردد» آغاز شده است که به موجب همین امر نخستین تصویر رسمی از امیلی بلانت (Emily Blunt) بازیگر اصلی آن منتشر شد. به دنبال انتشار این تصویر، استودیوی «والت دیزنی پیکچرز» اقدام به انتشار تصاویر بیشتری از این فیلم کرد که در طی آن شاهد لین-مانوئل میراندا (Lin-Manuel Miranda)، بازیگر نقش جک نیز بودیم. فیلم نامبرده دنباله‌ای رسمی بر فیلم Mary Poppins «مری پاپینز» محصول سال ۱۹۶۷ است که وقایع آن در دوران رکود اقتصادی لندن جریان دارد و اقتباسی از رمان‌هایی با همین عنوان می‌باشد. با سینما گیمفا همراه باشید.

در فیلم اصلی «مری پاپینز» گفته شده بود، مری پاپینز که یک پرستار بچه جادویی است، تنها خانواده‌هایی که نیاز به کمک دارند را ملاقات می‌کند و به همین دلیل به کمک آقای بنکس جهت بهبود روابطش با فرزندانش شتافت. این بار (در نسخه‌ی جدید فیلم)، خانواده‌ی بنکز پس از گذر سالها، بار دیگر به مشکل برخورده‌اند و مری پاپینز، این پرستار مهربان، به یاری آن‌ها آمده است.

تصویر جدید منتشر شده از این فیلم برای نخستین بار از شخصیت‌های جین و مایکل بنکس رونمایی می‌کند. نقش‌های نامبرده به ترتیب توسط امیلی مورتیمر (Emily Mortimer) – بازیگر The Newsroom – و بن ویشاو (Ben Whishaw) – بازیگر Spectre «شبح» – ایفا می‌شوند. تصویر مذکور را از زیر می‌توانید مشاهده کنید:

اگرچه در این تصویر بن ویشاو در سایه قرار دارد، اما مشخص است که طراحی لباس و شخصیت وی کاملاً متناسب با آن دهه صورت گرفته است. در این تصویر شاهد بادبادکی که توسط پدر خانواده‌ی بنکس در فیلم قبلی، با هنرنمایی دیوید تاملینسون (David Tomlinson)، تعمیر شد نیز هستیم. وجود چنین موارد آشنایی ما را به اجرای دوباره‌ی موسیقی معروف این فیلم امیدوار می‌کند.

در تصویر بالا، مایکل و جین بنکس خیلی خوشحال به نظر نمی‌رسند و این شاید به همان دلیلی باشد که آن‌ها از مری پاپینز تقاضای کمک کرده‌اند. گفته می‌شود که مایکل بنکس در پی فقدان یکی از اعضای خانواده‌اش از این پرستار مهربان درخواست کمک کرده است. حضور جین بنکس، خواهر مایکل، در کنار او می‌تواند نویدبخش یادآوری دوران کودکی این دو باشد.

از جمله دیگر هنرمندانی که در فیلم «مری پاپینز بازمی‌گردد» حضور دارند و به ایفای نقش می‌پردازند می‌توان به جولی والترز در نقش الن، مریل استریپ در نقش تاپسی و کالین فرث در نقش ویلیام ودرال ویلکینز اشاره کرد. همچنین حضور آنجلا لنسبوری در نقش فروشنده‌ی بادبادک و دیک ون دایک در نقش پسر آقای داوز در فیلم اصلی، تائید شده است. این فیلم توسط راب مارشال، کارگردان فیلم‌هایی همچون Chicago «شیکاگو» و Nine «نه»، کارگردانی می‌شود. فیلم «مری پاپینز بازمی‌گردد» از روز سه‌شنبه ۴ دی ۱۳۹۷ (۲۵ دسامبر ۲۰۱۸) به صورت رسمی به اکران درخواهد آمد.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.