فصل سوم Star Wars Rebels در ماه سپتامبر پخش خواهد شد

9 August 2016 - 22:00

آن‌هایی که نتوانستند به مراسم جنگ ستارگان در لندن بروند شانس دیدن زودهنگام فصل سوم Star Wars Rebels را از دست دادند اما خوشبختانه اخیراً تاریخ رسمی پخش فصل جدید این سریال اعلام شد. با سینماگیمفا همراه باشید.

فصل سوم Star Wars Rebels به صورت رسمی از ماه سپتامبر پخش خواهد شد و خلاصه داستانی که نشانگر از راه رسیدن فرمانده ارشد تراون (Grand Admiral Thrawn) است.

بر طبق اعلامیه رسمی، فصل سوم Star Wars Rebels با اپیزود اول به نام Step Into Shadow در تاریخ بیست و چهارم سپتامبر آغاز خواهد شد.

خلاصه داستان را می‌توانید در ادامه بخوانید:

اعضای گوست (Ghost) با رهبری Ezra که اکنون قدرتمندر از گذشته شده پایگاهی مخفی در آتولون (Atollon) احداث می‌کنند و با به دست آوردن منابع  جدید و استخدام نیروهای جدیدی که مشتاق ایستادگی در مقابل امپراطوری هستند باعث افزایش قوای ناوگان شورشی شده است. هرچند، تلاش‌های امپراطوری برای از بین بردن شورش اکنون توسط فرمانده ارشد تراون که فردی خونسرد و آنالیزگر است رهبری می‌شود. دیدگاه‌های استراتژیک، تاکتیکی و فرهنگی تراون او را تبدیل به تهدیدی کرده که شورشیان تا به حال با چیزی شبیه به آن مواجه نشده‌اند. در فصل سوم Ezra و Sabine نقش‌های جدیدی برعهده می‌گیرند و شورشیان را به چالش بزرگترین مأموریت عمرشان فرامی خوانند که چیزی نیست جز حمله‌ی مستقیم به امپراطوری.

پخش فصل سوم Star Wars Rebels در تاریخ ۲۴ سپتامبر ۲۰۱۶ آغاز خواهد شد.

منبع: screencrush

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.