تریلری از Despicable Me 3 منتشر شد

15 March 2017 - 20:27

در این تریلر با داستان کلی Despicable Me 3 «من نفرت‌انگیز ۳» آشنا خواهیم شد. گرو (Gru) با صداپیشگی استیو کارل (Steve Carell) یک برادر دوقلو دارد که تا به حال او را ندیده است. اسم برادر گرو، درو (Dru) است و موهای بلند و قشنگی دارد و صداپیشه‌‌ی او نیز استیو کارل است. درو همیشه کت شلوار سفید بر تن دارد و یک عمارت بزرگ دارد. به نوعی درو ۱۸۰ درجه با گرو فرق دارد و تنها شباهتشان این است که هر دو تبهکار هستند. درو از گرو می‌خواهد برای سرقتی بزرگ با او همکار کند. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

کریستن ویگ (Kristen Wiig) و تری پارکر (Trey Parker) از دیگر ستارگان این انیمیشن هستند (البته در این تریلر حضور ندارند و شما فقط صدای کارل را می‌شنوید). البته در این انیمیشن ما تعداد زیادی مینیون (Minions) خواهیم دید که موجوداتی زرد رنگ هستند و چند وقت پیش یک اسپین آف ساختند.

تیم سازنده‌ی من نفرت‌انگیز و پرفروش ترین انیمیشن‌های سال ۲۰۱۳ و ۲۰۱۵، یعنی Despicable Me 2 و Minions، قصد دارد شما را به یک ماجراجویی دیگر به همراه گرو، لوسی (Lucy) و دخترهایشان یعنی مارگو (Margo)، ایدث (Edith) و اگنس (Agnes) ببرد.

دانلود با کیفیت ۷۲۰

دانلود با کیفیت ۴۸۰

پوستری نیز از این انیمیشن منتشر شده است که می‌توانید در پایین مشاهده کنید:

منبع: screencrush

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hold the Door says:

    ایول تری پارکر هم توش هست :)
    همون کارتمن خودمون :)
    فقط حیف تو این فیلم نمیگه
    screw you guys im going home :D