فیلم ناتمام اورسن ولز، توسط نتفلیکس به اتمام خواهد رسید

15 March 2017 - 18:00

شبکه‌ی نتفلیکس (Netflix) تصمیم دارد آخرین فیلم اورسن ولز (Orson Welles) را به اتمام برساند و آن را برای نمایش و اکران آماده کند. تصویربرداری آخرین فیلم اورسن ولز که با نام The Other Side of the Wind «آنسوی باد» شناخته می‌گردد، در دهه‌ی ۷۰ میلادی به اتمام رسید و از جمله چهره‌های شاخصی که در آن حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان به جان هیوستون (John Huston) و پیتر باگدانوویچ (Peter Bogdanovich) اشاره کرد. با سینما گیمفا همراه باشید.

«آنسوی باد» به روایت سرگذشت کارگردان کهنه‌کاری می‌پردازد که تلاش می‌کند با جهان پیرامونش و صنعت فیلمسازی پیشرفته کنار بیاید و خود را وفق دهد. مشکلات حقوقی و مالی در آن زمان مانع از اتمام ساخت این فیلم شد و پس از فوت ولز در سال ۱۹۸۵، پرونده‌ی این فیلم بسته شد. اما اینطور که پیداست ناجی این فیلم پیدا شده و قرار است بالاخره روزی شاهد این پروژه باشیم.

طبق گزارش Wellesnet، قرار است پس از چند دهه توقف، ساخت فیلم ناتمام «آنسوی باد» به کارگردانی اورسن ولز از سرگرفته شود. گفته می‌شود که شبکه‌ی نتفلیکس تصمیم دارد تا به بازسازی تصاویر موجود از این فیلم بپردازد و آن را جهت نمایش آماده کند. فیلیپ جان ریمسزا (Filip Jan Rymsza)، تولیدکننده‌ی فیلم مورد بحث به Wellesnet گفته است که تمام تصاویر مورد نیاز از این پروژه در دسترس قرار دارد و وی به همراه باقی اعضای تیم تولید، تصمیم دارند تا این پروژه را به اتمام برسانند.

ریمسزا در ادامه بیان داشت که از اکران گسترده‌ی فیلم «آنسوی باد» توسط نتفلیکس به شدت استقبال می‌کند و اگرچه معمولاً فیلم‌های ولز در گیشه موفق نبوده‌اند، اما اکران این فیلم به نوعی قدردانی از زحمات وی در صنعت سینما خواهد بود و آن‌ها اهمیتی به اعداد و ارقام فروش نمی‌دهند.

ریمسزا همچنین از احتمال اکران نسخه‌ی ۳۵ میلی‌متری این فیلم نیز سخن گفت که در صورت تحقق آن، قطعاً مورد استقبال سینماگران و علاقه‌مندان سینمای ولز قرار خواهد گرفت.

منبع : ScreenCrush

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.