تاریخ آغاز پخش فصل‌های جدید دو سریال Insecure و Ballers مشخص شد

15 March 2017 - 18:00

با توجه به این نکته که نمایش فصل هفتم سریال Game of Thrones برخلاف فصل‌های گذشته، از تابستان سال جاری میلادی آغاز خواهد شد، شبکه‌ی «HBO» نیازمند آن است تا زمان‌ خالی به وجود آمده‌ی خود را با نمایش دیگر سریال‌هایش پر کند. به موجب همین امر، این شبکه به تازگی تاریخ آغاز پخش فصل دوم سریال « Insecure» و فصل سوم «Ballers» را که از ماه جولای میلادی آغاز خواهد شد، مشخص کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

عیسی رائی (Issa Rae) اخیراً از طریق حساب کاربری خود در شبکه‌ی اجتماعی توییتر اعلام کرده است که شبکه‌ی «HBO» تاریخ آغاز فصل‌های جدید دو سریال « Insecure» و «Ballers» را مشخص کرده است. با توجه به اظهارات وی، فصل‌های جدید این دو سریال درست یک هفته قبل از آغاز پخش فصل هفتم سریال «Game of Thrones» و از روز یک‌شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۶ (۲۳ ژوئیه ۲۰۱۷ میلادی) آغاز خواهد شد. پخش دو سریال « Insecure» و «Ballers» به ترتیب از ساعت ۱۰ و ۱۰ و نیم بعد از ظهر به وقت محلی صورت خواهد گرفت.

شایان ذکر است که مراحل فیلمبرداری فصل جدید سریال «Ballers» با توجه به اتمام قرارداد تولیدکنندگانش با سازمان فیلم و سریال ایالت فلوریدا، در ایالت کالیفرنیا انجام گرفته است. این تصمیم تولیدکنندگان این سریال مبنی بر تغییر مکان فیلمبرداری، با توجه به افزایش هزینه‌های تولید در فلوریدا گرفته شده است.

در هر صورت، انتظار می‌رود که حدود یک ماه قبل از پخش فصل‌های جدید دو سریال مورد بحث، یا حتی زودتر، شاهد نخستین تصاویر از این فیلم باشیم.

منبع : ScreenCrush

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.