آیا خبر ترک الکل بن افلک روی حضور او در بتمن تاثیری خواهد گذاشت؟

16 March 2017 - 13:00

بن افلک (Ben Affleck) که در سال گذشته در فیلم Batman V Superman: Dawn of Justice (بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت) هنرنمایی کرد، در صحنه‌هایی از فیلم Suicide Squad (جوخه‌ی انتحاری) نیز بازی کرد. در پایان سال، مشخص شد که بن افلک به‌عنوان بازیگر و کارگردان فیلم جدید The Batman (بتمن) که احتمالاً در سال ۲۰۱۸ اکران می‌شود ظاهر خواهد شد. با سینماگیمفا همراه باشید.

تا اینجای سال، بن افلک از کارگردانی بتمن کناره گیری کرده و مت ریوز (Matt Reeves) جای او را گرفته است، با این وجود بن افلک برخلاف شایعات هنوز نقش شوالیه‌ی شنل پوش را در سال ۲۰۱۸ ایفا خواهد کرد. بن افلک یک بار دیگر با اعلام این خبر که دوره ترک الکل را در کلینیکی تکمیل کرده، تیتر خبرها شد.

طبق خبر منتشر شده در EW به نقل از منبع معتبری، درمان اخیر افلک تاثیری روی بازی او در فیلم‌های بتمن نداشته و او هنوز با جوف جونز (Geoff Johns) روی فیلمنامه بتمن کار می‌کند. هنوز مشخص نیست که برنامه بازپروری افلک ربطی به تصمیم او برای کناره گیری از کارگردانی بتمن داشته یا خیر.

افلک که قبلا تحت درمان ترک الکل در سال ۲۰۰۱ قرار گرفته بود، در صفحه فیس بوکش درباره درمانش اینگونه نوشت:

من دوره درمانم را برای ترک اعتیاد به الکل تکمیل کرده ام، چیزی که در گذشته درگیر آن بودم و همچنان با آن دست و پنجه نرم می کنم. می خواهم زندگی بهتر و کامل تری داشته باشم و تا جایی که می توانم بهترین باشم. می خواهم بچه هایم بدانند که کمک گرفتن از دیگران خجالت ندارد و الگویی برای آنهایی باشم که به کمک احتیاج دارند اما می ترسند قدم اول را بردارند.

بن افلک در ادامه از همسرش، جنیفر گارنر (Jennifer Garner)، که او را ترک کرده بخاطر کمک و حمایتش در طول مدت درمان تشکر کرده است.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.