بازیگران جدیدی به فیلم Rampage پیوستند

16 March 2017 - 19:00

هالیوود با وجود شکست اکثر فیلم‌های اقتباسی از بازی‌های ویدئویی، همچنان به اقتباس از این صنعت ادامه می‌دهد. در جدیدترین این پروژه‌ها، قرار است به زودی ساخت فیلمی اقتباسی از بازی محبوب و کلاسیک Rampage «خشم» ساخته گردد. قرار است در این فیلم که فیلمنامه‌ی آن توسط رایان کوندال (Ryan Condol) و کارلتون کیوز (Carlton Cuse) به نگارش درآمده و توسط براد پیتون (Brad Peyton) نیز کارگردانی گردد، دواین جانسون (Dwayne Johnson) محبوب به ایفای نقش بپردازد. اخیراً اسامی هنرپیشگان جدیدی که به تیم بازیگری این فیلم اضافه شده، اعلام شده است. با سینما گیمفا همراه باشید.

بر اساس گزارش‌های متعدد، قرار است فیلمبرداری و ساخت این فیلم از ماه آینده آغاز گردد. پیش از این مشخص شده بود که اشخاصی از جمله پی‌جی بایرن (P J Byrne) و نائومی هریس (Naomie Harris) به این فیلم پیوسته‌اند و جو مانگالینو (Joe Manganiello) و مارلی شلتون (Marley Shelton) نیز در حال مذاکره با سازندگان جهت نقش‌آفرینی در آن هستند. با این حال، به تازگی اسامی افراد جدیدی که به تیم بازیگری این فیلم اضافه شده، اعلام شده است.

طبق گزارش Variety، گفته می‌شود که جک کواید (Jack Quaid) و مت جرالد (Matt Gerald) نیز در فیلم «خشم» حضور به عمل خواهند آورد و نقش‌آفرینی می‌کنند. اگرچه در این گزارش اشاره‌ای به نقشی که این دو قرار است در این فیلم ایفا کنند، نشده است.

طرفداران قطعاً کواید را به خاطر حضور در نقش مارول در سری فیلم‌های The Hunger Games «بازی‌های گرسنگی» به یاد می‌آورند. وی اخیراً در سریال Vinyl نیز حضور به عمل آورده است و در فیلم ترسناک/کمدی این ماه، یعنی Tragedy Girls «دختران تراژدی» نیز نقش‌آفرینی کرده است. از سوی دیگر، مت جرالد، عمده شهرت خود را مدیون بازی در فیلم‌هایی از جمله Avatar «آواتار» و سریال‌های Dexter و Daredevil است. «خشم» نخستین همکاری جرالد و جانسون نخواهد بود؛ چراکه این دو پیش از این در فیلم San Andreas «سن‌آندریاس» با یکدیگر همکاری کرده بودند. نکته‌ی جالب اما این است که کارگردان و نویسنده‌ی فیلم «سن‌آندریاس»، به تکرار وظایف خود در فیلم «خشم» نیز می‌پردازند.

فیلم «خشم»، برای چندین سال در دست ساخت بوده و بالاخره قرار است از روز جمعه ۳۱ فروردین ۱۳۹۶ ( ۲۰ آوریل ۲۰۱۸ میلادی) شاهد اکران آن در سینماها باشیم.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.