استودیوی برادران وارنر تصمیم به بازسازی The Matrix دارد

16 March 2017 - 21:00

منابع آگاه مختلف خبر از تصمیم استودیوی «برادران وارنر» مبنی بر بازسازی سری فیلم‌های محبوب و کلاسیک The Matrix «ماتریکس» داده‌اند. اگرچه هنوز مشخص نیست این پروژه به چه شکل باشد، اما گفته شده که زک پن (Zak Penn) قرار است نگارش فیلمنامه‌ی این فیلم جدید را برعهده بگیرد. با سینما گیمفا همراه باشید.

منابع آگاه همچنین خبر دادند که به احتمال بسیار زیاد مایکل بی. جوردن (Michael B. Jordan) ستاره‌ی اصلی این فیلم خواهد بود؛ اگرچه هنوز چیزی به صورت رسمی مشخص نیست.

تابدین لحظه هنوز مشخص نیست که برادران واچوفسکی (Wachowski)، که فیلم اصلی «ماتریکس» و دنباله‌هایش را کارگردانی کرده‌اند، در این بازسازی چه نقشی ایفا خواهند کرد. البته بدیهی است که استودیوی «برادران وارنر» مشتاق به همکاری با آنان در این بازسازی تازه هستند و تصمیم دارند تا از استعدادهای این دو نهایت استفاده را ببرند.

جوئل سیلور (Joel Silver)، کسی که تولید سه نسخه‌ی اصلی سری «ماتریکس» را برعهده داشته، گفته است که وی پیشنهاد ساخت نسخه‌ی بازسازی شده‌ی این سری را به استودیوی «برادران وارنر» داده است. با این وجود، منابع خبری مختلف اذعان داشتند که در سال ۲۰۱۲ میلادی، سیلور کلیه‌ی حقوق مادی و معنوی خود را به ارزش ۳۰ میلیون دلار به استودیوی اشاره شده فروخته است. همچنین شایعاتی نیز در خصوص رابطه‌ی تیره و تار سیلور با برادران واچوفسکی مطرح شده که هنوز چرایی آن مشخص نیست.

فیلم اصلی «ماتریکس» توسط برادران واچوفسکی نوشته و کارگردانی شده است؛ در این فیلم، یک برنامه‌نویس کامپیوتری تحت عنوان نئو با هنرنمایی کیانو ریوز (Keanu Reeves) از وجود حفره‌ای امنیتی در جهان که به مثابه‌ی یک نرم‌افزار است، می‌شود و در پی تقابل و سرنگونی آن برمی‌آید. از جمله هنرمندانی که در این سری ایفای نقش کرده‌اند می‌توان به لورنس فیشبورن (Laurence Fishburne)، کری-ان ماس (Carrie-Anne Moss) و هوگو ویوینگ (Hugo Weaving) اشاره داشت.

قسمت نخست سری «ماتریکس» در سال ۱۹۹۹ میلادی بر اساس اقتباسی از مانگایی ژاپنی تحت همین عنوان روانه‌ی پرده‌ی سینماها شد و توانست نظر مثبت اکثر منتقدان و بینندگان را به خود جلب کند. این فیلم موفق شد در آن زمان لقب پرفروش‌ترین فیلم با درجه‌ی سنی «R» را به خود اختصاص دهد و در ادامه به عنوان چهارمین فیلم پرفروش سال نیز شناخته گردید. اگرچه دو دنباله‌ی بعدی این فیلم تحت عناوین The Matrix Reloaded «ماتریکس: بارگذاری مجدد» و The Matrix Revolutions «ماتریکس: انقلاب‌» نتوانستند همانند قسمت نخست خود ظاهر گردند، اما موجب شهرت کیانو ریوز در سطح جهانی گشتند.

ریوز که این روزها به خاطر بازی در فیلم  John Wick: Chapter 2 «جان ویک: فصل دوم» مورد توجه قرار دارد، در گذشته بیان کرده بود که در صورت تصمیم واچوفسکی‌ها به ساخت دنباله برای سری «ماتریکس»، به این سری بازخواهد گشت.

اگرچه هنوز موضوع اصلی فیلم جدید «ماتریکس» مشخص نیست، اما احتمال ساخت فیلمی که در این جهان جریان داشته باشد نیز دور از انتظار نخواهد بود. زک پن با وجود مشارکت در سریال Alphas و همچنین کمیک‌بوک‌های «مردان ایکس» و «انتقامجویان» به نظر شخص مناسبی برای این بازسازی مسحوب می‌شود.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • master_hate says:

    سلام و خسته نباشید یک نکته ای که هست اینه که برادران واچوفسکی الان تبدیل به خواهران واچوفسکی شدن XD