فیلم برداری مجدد صحنه هایی از Spider-Man: Homecoming در حال انجام است

16 March 2017 - 22:00

استودیو مارول بعد از اینکه به یکی از بزرگ‌ترین و موفق‌ترین استودیوهای فیلم سازی در صنعت تفریحات امروزی تبدیل شد، به راحتی می‌تواند توجه مطبوعات و طرفداران را به خود جلب کند. تمامی تولیدات مربوط به فیلم‌های این استویو، چه تصاویر اولین روز فیلم برداری، چه تصاویر رسمی منتشر شده توسط سازندگان فیلم، با دقت دیده می‌شوند و نمرات بالایی دریافت می‌کنند. اما امسال توجه کمی به فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) شده است، فیلمی که تام هالند (Tom Holland) نقش خودش را به‌عنوان اسپایدرمن بازی می‌کند، در حالی که در فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) سال گذشته هم حضور داشت. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

این فیلم که سومین سری از مجموعه مرد عنکبوتی در ۵ سال گذشته و اولین همکاری مشترک مارول و سونی پیکچرز می‌باشد، باید چیزی در چنته برای نمایش داشته باشد که بقیه فیلم‌های مرد عنکبوتی نداشته اند. با تمرکز ویژه روی زندگی پیتر پارکر و یک سری از تبهکاری‌های مرد عنکبوتی که هیچ وقت به تصویر کشیده نشده‌اند، به نظر می‌رسد این فیلم داستان جدیدی برای ارائه دارد. بعد از اتمام تصویربرداری فیلم در ماه اکتبر سال گذشته، مشخص گردیده که مارول و سونی پیکچرز رسما فیلم برداری اضافی Spider-Man: Homecoming را آغاز کرده اند. اخیراً لورا هرییر (Laura Harrier بازیگر نقش لیز آلن) در اکانت های اجتماعی اش، هالند، هرییر، و چند تن از دیگر بازیگران رسمی فیلم حضور در فیلم برداری اضافی این فیلم را تأیید کرده‌اند. قبل از اینکه نگرانی‌ها درباره وضعیت این فیلم آغاز شود، به نظر می‌رسد فیلم برداری‌های مجدد چیزی جز فیلم برداری‌های استاندارد پیکاپ نباشند و برای هر فیلمی با این وسعت و سایز طبیعی است.

فیلم Spider-Man: Homecoming بخشی از چیزی است که سال ارزشمندی را برای مارول رقم خواهد زد، یکی از سه فیلم اصلی اکران شونده امسال این استودیو در کنار فیلم‌های Guardians of the Galaxy Vol. 2 (نگهبانان کهکشان ۲) و Thor: Ragnarok است. هر دو این فیلم‌ها فروش خوبی داشته‌اند و امید زیادی به دنباله آنهاست اما فشاری که روی Spider-Man: Homecoming  است بسیار متفاوت‌تر است. به همین خاطر است که مارول و سونی همیشه تفاوت‌هایی میان این فیلم و لایو اکشن‌های قبلی آن ایجاد کرده‌اند.

منبع: Screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.