تولید فیلم بتمن تا سال ۲۰۱۸ آغاز نخواهد شد| انتخاب بازیگران امسال انجام می‌شود

16 March 2017 - 23:00

برادران وارنر در حال تلاش برای بازگرداندن فرنچایز سولوی بتمن روی پرده نقره‌ای است. بن افلک (Ben Affleck) به‌عنوان شوالیه تاریکی در فیلم Batman V Superman: Dawn of Justice (بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت) ظاهر شد و عملکردش چشمگیر بود، همین امر باعث مهیج شدن فیلم سولوی او شده است. بتمن بعد از بمباران سوالات متعدد درباره نوع فیلم و مواجه شدن با مشکلات شخصی، تصمیم گرفت از کارگردانی این فیلم کناره گیری کند. با سینماگیمفا همراه باشید.

با پیش آمدن این مباحث، احتمال اینکه تاریخ اکران فیلم The Batman (بتمن) سال ۲۰۱۸ باشد، کمتر شد. اما هنوز برخی امیدوارند با مشخص شدن کارگردان فیلم، مت ریوز، این اتفاق رخ دهد. هرچند به خاطر کارگردانی فیلم War for the Planet of the Apes، بتمن تا سال دیگر ساخته نمی‌شود.

امروز جاستین کرول (Justin Kroll) گزارشگر سایت خبری Variety پرس و جوهایی درباره وضعیت تولید این فیلم در توییتر انجام داده است. طبق چیزهایی که این گزارشگر شنیده، ریوز تا زمانی که ساخت فیلم کنونی‌اش به اتمام نرسد نمی‌تواند خود را وقف فیلم بتمن کند. این مسئله نه تنها باعث تاخیر در آغاز فیلم برداری می‌شود بلکه انتخاب بازیگران را نیز به وقت دیگری موکول می‌کند. سال گذشته که هنوز قرار بود بن افلک کارگردان کار باشد، برنامه ریزی‌هایی برای این فیلم صورت گرفته بودند، قرار بود فیلم برداری بتمن امسال بهار یا تابستان آغاز شود. این گزارش جدید در حالی منتشر شده که جو منگانیلو (Joe Manganiello) هنوز می‌گوید تولید بتمن امسال تابستان آغاز می‌شود. با تغییرات بسیاری که در پشت صحنه صورت گرفته، احتمال می‌رود او خیلی در جریان اتفاقات اخیر قرار نگرفته است، این در حالی است که گزارش کرول مستقیماً صحبت‌های منگانیلو را نقض می‌کند.

با آغاز تولید فیلم بتمن در سال ۲۰۱۸، ریوز و عوامل کار زمان زیادی تا اکران آن در سال ۲۰۱۹ دارند. سایت WB قبلاً تاریخ ۱۴ ژوئن ۲۰۱۹ را برای اکران یکی از فیلم‌های دی سی منتشر کرده بود. اگر بتمن کار فیلم برداری‌اش را در آغاز سال ۲۰۱۸ شروع کند، این می‌تواند تاریخ اکران احتمالی این فیلم باشد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.