اژدهاهای فصل هفت Game of Thrones اندازه یک هواپیما هستند

17 March 2017 - 09:00

فصل ششم سریال محبوب Game of Thrones (بازی تاج و تخت) از چند جهت برای طرفداران در حال نزدیک شدن به پایان خود است. این سریال نه تنها تعدادی از شخصیت‌های مهمش را در طول فیلم حذف می کند بلکه شرایطی را به وجود می آورد که تعدادی از شخصیت‌های برجسته‌اش با هم ملاقات کنند. دنریس تارگرین (امیلیا کلارک Emilia Clarke)، ارتش او و تمامی همراهانش سرانجام سفرشان را در امتداد دریا برای شکست دادن وستروس آغاز کردند، در حالی که کشته شدن کبوتر اعظم توسط سرسی باعث خودکشی پسرش، تامن، شد و او را ملکه وستروس کرد. با سینماگیمفا همراه باشید.

خیلی از طرفداران حس کردند این سریال قسمت‌های بلند و خط داستانی طولانی‌اش را در چند فصل تقسیم بندی کرده است. رفتن دنریس به وستروس تنها چیزی نیست که طرفداران انتظار دیدنش را در فصل هفت دارند، به نظر می‌رسد اژدهاهای دوست داشتنی دنریس از قبل هم بزرگ‌تر می شوند. خبر بزرگ شدن این اژدهاها به نوبه‌ی خود خیلی غافلگیر کننده نیست. بسیاری از شخصیت‌های فیلم هم در این چند سال با این سریال بزرگ شده‌اند. چیزی که از همه بیشتر غافلگیرکننده است اندازه این سه اژدها در فصل جدید است، چیزی که کارگردان آن مت شانکمن (Matt Shankman) در مصاحبه اخیرش با EW به آن اشاره کرده است:

امسال اندازه این اژدهاها ۷۴۷ سانتی متر است. Drogon بزرگ‌ترین آنهاست و آتش دهانش تا ۳۰ پا زبانه می‌کشد.

اگر بخواهیم حرف شانکمن را اینجا بررسی کنیم باید بگوییم که یک هواپیما ۷۴۷ سانتی متری، به طول ۲۳۰ پا است و باله‌های آن ۲۱۰ پا می‌باشند، یعنی اگر شانکمن هم اندازه واقعی این موجودات را تخمین زده باشد، باید بداند که این اژدهاها خیلی بزرگ‌تر از حد تصور همگان هستند. قطعاً دنریس با وجود این اژدهاهای غول پیکر و ارتش همراهش مشکلی برای تصرف وستروس نخواهد داشت.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.