همکاری مشترک نویسندگان پاندای کونگ‌فو کار و شیر شاه

17 March 2017 - 11:00

این روزها ساخت انیمیشن تجارت بزرگی محسوب می‌شود. این صنعت از زمان انیمیشن‌هایی هچون Steamboat Willie و Humorous Phases of Funny Faces راه طولانی را پیموده است. این قالب هنری از شبکه تلوزیونی پیشی گرفته و توانسته روی فرهنگ مردم با زمزمه ساده آهنگ Let it Go (بی‌خیال) تاثیرگذار باشد. هرچند این فرایند طولانی و پر فراز و نشیبی است، هزینه‌های کلانی را متوجه کمپانی‌ها می‌کند، همان‌طور که دیده‌ایم دیزنی و پیکسار میلیاردها دلار برای فیلم‌هایی همچون Frozen و Finding Dory متحمل شدند. با سینماگیمفا همراه باشید.

قطار ساخت انیمیشن در حال حرکت است و به نظر می‌رسد کمپانی Skydance هم وارد این پروسه شده است. این کمپانی با چند تن از افراد موفق این عرصه کارش را آغاز کرده است. اگر انیمیشن‌های Kung Fu Panda (پاندای کونگ‌فو کار) و Beauty and the Beast (دیو و دلبر) را دوست داشتید، احتمالاً پروژه‌های جدید این کمپانی را هم دوست خواهید داشت. طبق خبر منتشر شده در THR، این کمپانی به تازگی چند نویسنده حاذق را بکار گرفته است. اولین نویسندگانی که نام آنها در این لیست مشاهده می‌شود، نویسندگان پاندای کونگ‌فو کار و Trolls (ترولز)، جاناتان ایبل (Jonathan Aibel) و گلن برگر (Glenn Berger) هستند که همکاری مشترکی در یکی از پروژه‌های این کمپانی با نام Luck (شانس) خواهند داشت. کمپانی Skydance اطلاعات زیادی در این رابطه منتشر نکرده و تنها گفته که داستان این فیلم “پرده از جنگ قدیمی هزارساله میان سازمان‌های خوش شانس و بدشانسی ربر می دارد که به‌طور پنهانی روی زندگی روزانه‌مان اثر می‌گذارند.” ای بل و برگر تهیه کنندگان این کار هم هستند.

فیلم دیگر این کمپانی توسط لیندا وولورتون (Linda Woolverton) نوشته است که نویسنده‌ی چند کار برجسته‌ی دیزنی مانند The Lion King (شیر شاه)، Beauty and the Beast و Maleficent است. داستان این انیمیشن روایت زندگی نوجوانی است که با استفاده از قدرت‌های خارق‌العاده‌اش از خانواده‌اش در برابر تهدید نیروهای مخالف تاریکی و روشنایی که می‌خواهند قلمرو پادشاهی‌اش را تقسیم کنند، دفاع می‌کند. وولورتون نیز تهیه کننده این کار است و Skydance قصد دارد این انیمیشن را در سال ۲۰۱۹ اکران کند.

با حضور چنین استعدادهای درخشانی، این کمپانی به کارهای آینده‌اش بسیار امیدوار است. مدیر عامل اسکای دنس، دیوید الیسون (David Ellison) در بیانیه‌ای اظهار داشته:

خیلی خوشحالم که می‌بینم یکی از آرزوهای بزرگ من با ورود به دنیای انیمیشن برآورده می‌شود. هدف ما کنار هم قرار دادن تصورات ذهنی خلاقانه، مهارت‌های برتر تولید و درجات بالایی از نوآوری پیشرفته در خدمت داستان‌های بزرگ است.

انتخاب نویسندگانی با احساسات و درک و لحن‌های متفاوت حرکت هوشمندانه‌ای از طرف این کمپانی است. قطعا تنوع باعث دو برابر شدن شانس موفقیت این کمپانی می‌شود.

منبع: Screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.