سریال Legion برای فصل دوم تمدید شد

17 March 2017 - 12:00

شبکه FX به همکاری خود با مارول همچنان ادامه می‌دهد. سایت خبری هالیوود ریپورتر متوجه شده که شبکه کابلی FX ساخت فصل دوم فیلم Legion ساخته‌ی نوآ هالی (Noah Hawley) را تمدید کرده است. این فیلم در سال ۲۰۱۸ ساخته خواهد شد. با توجه به چیزی که Live+7 اعلام داشته، سریال Legion (لژیون)، ۱٫۶۸ میلیون مخاطب ۱۸ تا ۴۹ سال و ۲٫۸۵ میلیون مخاطب کل دارد. با توجه به این ارقام، Legion در رتبه دوم دمو و چهارم مخاطبین کل در مقایسه با سریال های جدید کابلی در سال ۲۰۱۷ قرار می‌گیرد. با سینماگیمفا همراه باشید.

مدیر برنامه ریزی شبکه FX، اریک شرایر (Eric Schrier) روز چهارشنبه در بیانیه‌ای اظهار داشت:

اولین فصل Legion یک دستاورد عظیم بود. این سریال در مقایسه با دیگر مجموعه‌ها، ژانر ابرقهرمانی اصیلی دارد. از نوآ هالی کمال قدردانی را داریم که این ریسک بزرگ را کرد و انتظارات ما را برآورده ساخت. باعث افتخار است که دوباره با نوآ و دستیارانش، بازیگران برجسته این سریال و شرکای خودمان در بخش تلوزیونی مارول برای ساخت فصل دیگری از Legion همکاری داشته باشیم.

برخلاف بیشتر فیلم‌های تلوزیونی مارول، Legion کمتر به دنیای کامیک پرداخته و بیشتر روی مباحث سلامت ذهنی متمرکز شده که قدرت اصلی شخصیت‌های مهم آن می‌باشد.

هالی در مصاحبه با THR گفته:

همیشه فکر می‌کردم بهترین کار برای این ژانرها این است که این قدرت‌ها کیفیت استعاری یا تماتیک داشته باشند. به عبارت دیگر، اگر شخصیت دنیای مردان ایکس را ببینید، این شخصیت‌ها اغلب بیگانگانی هستند که خارجی خطاب می‌شوند و رفتارشان ننگین است. آنها همیشه نظر منفی راجع به خودشان دارند چون دنیای بیرون آنها را این‌گونه می‌بیند. آنها مجبورند هویتشان را مخفی کنند و هویت جدیدی برای خود درست کنند و بگویند ضعف‌های من، نقاط قوتم هستند و من را خاص می‌کنند.

منبع: hollywoodreporter

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.