اکران فیلم Aquaman تا دسامبر ۲۰۱۸ به تعویق افتاد

17 March 2017 - 18:00

دنیای عظیم دی سی امسال در ماه ژوئن با فیلم Wonder Woman (زن شگفت انگیز) ساخته پتی جنکینز (Patty Jenkins) و بعد از آن Justice League (لیگ عدالت) ساخته زک اسنایدر (Zack Snyder) در ماه نوامبر به سینماها باز می‌گردد. از سوی دیگر جیمز وان (James Wan) می‌خواهد فیلم برداری Aquaman (آکوامن) را آغاز کند. فیلم سولوی دی سی با بازی جیسون موموا (Jason Momoa) که سومین حضور او در نقش آرتور کری/آکوامن بعد از بازی در Batman V Superman: Dawn of Justice (بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت) و Justice League است، ساخته خواهد شد. با سینماگیمفا همراه باشید.

قرار بود آکوامن در جولای ۲۰۱۸ روی پرده نقره‌ای برود و قبل از این هم پنجم اکتبر ۲۰۱۸ به‌عنوان تاریخ اکران آن اعلام شده بود. با اینکه لوکیشن فیلم آکوامن مشخص گردیده و قرار است فیلم برداری آن طبق برنامه آغاز گردد، وان چند ماه دیگر وقت دارد تا ماجراجویی پادشاه دریاها را روانه سینماها کند.

کمپانی برادران وارنر اعلام کرده که فیلم آکوامن ۲۱ دسامبر ۲۰۱۸ اکران خواهد شد. این تاریخ قبلاً به‌طور نیمه رسمی برای فیلم  Avatar 2 (آواتار ۲) منتشر شده بود، برای همین به نظر می‌رسد این تغییر برنامه‌ی برادران وارنر به این خاطر باشد که جیمز کامرون (James Cameron) هفته گذشته اعلام کرد که آواتار ۲ تا سال ۲۰۱۸ آماده نخواهد شد. انیمیشن بی نام مرد عنکبوتی شرکت سونی هم در همین تاریخ با آکوامن اکران خواهد شد.

برخلاف تعویق صورت گرفته، آکوامن هنوز به کار پیش تولید خود ادامه می‌دهد. بیشتر بازیگران اصلی انتخاب شده‌اند و امبر هرد (Amber Heard) در حال آموزش نقش خود به‌عنوان مرا، همسر آکوامن است. یحیی عبدل متین (Yahya Abdul-Mateen) اخیراً به‌عنوان مانتا سیاه به جمع بازیگران این فیلم ملحق شده که به خدای اقیانوس‌ها برای تهدید آکوامن می‌پیوندد. تمورا موریسون (Temuera Morrison) در نقش پدر آرتور و نیکول کیدمن (Nicole Kidman) در نقش مادر آرتور ایفای نقش خواهند کرد. جیمز وان، کارگردان فیلم، فیلم بردار Conjuring 2 را برای آکوامن استخدام کرده، برای همین منتظر صحنه‌های با کیفیتی که در فیلم ترسناک Conjuring 2 دیدید، باشید.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.