کمدی Crashing برای فصل دوم تمدید شد

17 March 2017 - 20:00

هالیوود ریپورتر: شبکه کابلی HBO استندآپ کمدی Crashing را برای فصل دوم تمدید کرد.

استندآپ کمدی نیم ساعته Crashing به تهیه کنندگی پیت هولمز (Pete Holmes) و جود آپاتو (Judd Apatow) که درباره زندگی پیت، کمدین جنجالی استندآپ هاست می‌باشد. این کمدی روایت زندگی پیت در زمانی است که می‌فهمد همسرش به او خیانت کرده و زندگیش از هم می‌پاشد. پیت با حضور دوستان و کمدین های متعدد دیگری همچون آرتی لانگ (Artie Lange) و تی جی میلر (T.J. Miller) که نقش خیالی خود را بازی می‌کنند، نگاه عمیق‌تری به دنیای استندآپ کمدی داشته است. با سینماگیمفا همراه باشید.

هنوز تعداد قسمت‌های فصل دوم مشخص نشده است. فصل اول هشت قسمت دارد. با اینکه این مجموعه مخاطب کمی دارد اما تحسین منتقدین را برانگیخته است و توانسته در Rotten Tomatoes به رضایت ۹۳ درصدی دست یابد.

مدیر اجرایی شبکه HBO، امی گراویت (Amy Gravitt) روز چهارشنبه در بیانیه‌ای اظهار داشت:

پیت و جود ثابت کردند در دنیای استندآپ کمدی بی نظیر هستند. من از واکنشی که به این سریال نشان داده شد خوشحال شدم و برای ساخت فصل دوم آن مشتاق هستم.

 

ایده‌ی سریال Crashing از برنامه آخر شب TBS هولمز با نام The Pete Holmes Show وقتی آپاتو در سال ۲۰۱۴ مهمان این برنامه بود، گرفته  شده است. هولمز در مصاحبه‌ای با  THR درباره این ایده گفت:

من درباره اینکه فرد مذهبی هستم و همسرم ترکم کرده، با آپاتو صحبت کردم و یهو سر از صحنه کمدی نیویورک در آوردم. نظر آپاتو این بود که این خیلی داستان غمگینی است و هیچ کس نگاهش نمی‌کند. من بالاخره آپاتو را راضی کردم و او گفت؛ خب، پس بنویسیش! من داستان پنج قسمت را نوشتم و برای او فرستادم. او یکی از داستان‌ها را خواند و گفت: معرکه است. یکی دیگه بنویس! و من یکی دیگه نوشتم و او خواند و دوباره گفت: عالیه! یکی دیگه بنویس. راستش را بخواهید، می‌خواستم آپاتو را تحت تأثیر قرار بدهم اما در نهایت به یک سریال رسیدیم.

منبع: Hollywoodreporter

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.