کمپانی برادران وارنر قصد دارد یک فیلم دیگر از DC در ۲۰۱۷ بسازد

18 March 2017 - 13:00

ساخت یک جهان سینمایی کار بسیار دشواری است؛ کمپانی برادران وارنر چند سالی است که سعی دارد ابرقهرمانان کتاب‌های مصور DC را بر روی پرده‌ی سینما بیاورد. این کمپانی در سال ۲۰۱۳ فیلم Man of Steel «مردی از فولاد» اکران کرد و این گونه کار جهان توسعه یافته‌‌ی DC به طور رسمی آغاز شد. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

همان طور می‌دانید بعد از Man of Steel فیلم‌های Batman V Superman: Dawn of Justice «بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت» و Suicide Squad «جوخه‌ی انتحار» در سال ۲۰۱۶ اکران شدند. برنامه‌ی جهان توسعه یافته‌‌ی DC از این قرار است که در سال ۲۰۱۷ فیلم‌های Wonder Woman «زن شگفت انگیز» و  Justice League «لیگ عدالت»، در ۲۰۱۸ Aquaman «آکوامن»، در ۲۰۱۹ Shazam و در سال ۲۰۲۰ Cyborg «سایبورگ» و Green Lantern Corps «گروه فانوس سبز» اکران می‌شوند. البته فیلم‌هایی هم در دست ساخت قرار دارند که هنوز تاریخ اکران‌آن‌ها مشخص نشده است به عنوان مثال می‌توان به دنباله‌ی مردی از فولاد، جوخه‌ی انتحار، فیلم سولوی بتمن و Nightwing اشاره کرد.

به نظر می‌رسد یکی از این فیلم‌ها زودتر از آنچه انتظار می‌رفت قرار است معرفی شود. از آنجایی که تاریخ اکران Aquaman «آکوامن» تا دسامبر ۲۰۱۸ عقب برده شده است، بیشتر سال ۲۰۱۸ خالی شده است و کمپانی برادران وارنر قصد دارد از این موضوع نهایت استفاده را ببرد. جاستین کرول (Justin Kroll) از سایت ورایتی (Variety) در توییتر خود نوشته است که:

از آن جایی که بتمن در سال ۲۰۱۸ فیلمبرداری می‌شود؛ کمپانی برادران وارنر دوست دارد جز آکوامن یک فیلم دیگر از جهان توسعه یافته‌‌ی DC را در سال ۲۰۱۷ بسازد.

پنج فیلمی که مد نظر هستند شامل Gotham City Sirens، فلش، فانوس سبز، جوخه‌ی انتحار ۲ و DARK UNIVERSE «جهان تاریک» می‌شود.

البته اگر فیلمنامه‌ی این پنج فیلم آماده نشود، استدیو مجبور است تنها بر روی فیلم آکوامن کار کند.

برای این که این اتفاق رخ دهد باید همه چیز سریع انجام شود؛ چون زمان کمی برای ساخت فیلمی که قرار است ۲۰۱۸ اکران شود وجود دارد و از آن مهمتر برنامه‌ی بازیگران است که احتمالا پر خواهد بود.

منبع: screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.