سونی در حال ساخت فیلم Venom است

18 March 2017 - 14:00

بعد از سگانه‌ی مرد عنکبوتی که توبی مگوایر (Tobey Maguire) نقش اول آن بود، سونی در سال ۲۰۱۲ با ساخت ریبوتی که اندور گارفیلد (Andrew Garfield) نقش اولش بود این فرانچایز را دوباره زنده کرد. برای مقابله با دنیای سینمایی مارول، سونی به Amazing Spider-Man 2 «مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۲» شخصیت‌هایی را وارد کرد که ‌می‌توانستند یک جهان سینمایی را به وجود آورند، ولی اینکار نتیجه نداد و دنباله‌ی دیگری از این سری ساخته نشد. حالا تام هالند (Tom Holland) نقش مر عنکبوتی را بر عهده دارد و قبل از اینکه فیلم سولوی خودش را داشته باشد، با فیلم Captain America: Civil War «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» وارد دنیای سینمایی مارول شد. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

با این که مرد عنکبوتی به MCU پوسته است، ولی گزارشات نشان دهنده‌ی آن هستند که سونی برنامه‌هایی برای فیلم‌هایی مرتبط به مرد عنکبوتی داشت. یکی از این ایده‌ها فیلم سولوی ونوم (Venom) بود. بعد از شراکت سونی و مارول خیلی‌ها فکر می‌کردند که احتمال ساخته شدن چنین اسپین آف‌هایی دیگر وجود ندارد، ولی به نظر می‌رسد که استدیو در حال ساخت این فیلم است.

Exhibitor Relations گزارش داده است که سونی تاریخ اکران Venom اعلام کرده است. در ابتدا اعلام شده بود که الکس کورتزمن (Alex Kurtzman)، کارگردان فیلم The Mummy «مومیایی»، وظیفه‌ی کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد، ولی بعداً مشخص شد که این موضوع درست نیست و این فیلم هنوز کارگردانی ندارد. اسکات روزنبرگ (Scott Rosenberg) و جف پینکر (Jeff Pinkner) که فیلمنامه‌ی Jumanji «جومانجی» را که دواین جانسون (Dwayne Johnson) در آن بازی می‌کند را نوشته‌اند قرار است فیلمنامه‌ی Venom را هم بنویسند.

تاریخ اکران فیلم Venom پنج اکتبر ۲۰۱۸ اعلام شده است. قبلاً قرار بود که فیلم Aquaman «آکوامن» در این تاریخ اکران شود، ولی تاخیر این فیلم باعث خالی شدن این بازه‌ی زمانی شده است. هنوز معلوم نیست که این فیلم جرئی از دنیای سینمایی مارول است یا یک فیلم سولوی ونوم خواهد بود که به مرد عنکبوتی ربطی نخواهد داشت.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.