انتظار می‌رود که Beauty and the Beast در هفته‌ی اول ۱۷۰ میلیون دلار فروش داشته باشد

19 March 2017 - 16:00

موفقیت اقتباس‌های لایو اکشن از انیمیشن‌های کلاسیک دیزنی باعث شد که این کمپانی تصمیم بگیرد یکی از بهترین انیمیشن‌های خود را یعنی Beauty and the Beast «دیو و دلبر» را نیز بازسازی کند. موفقیت اقتباس از انیمیشن‌هایی مثل Pete’s Dragon «اژدهای پیت»، Jungle Book «کتاب جنگل»، Cinderella «سیندرلا» نشان دهنده‌ی آن بود که سینما دوستان علاقه دارند تا به سینما بروند تا برای بار دیگر شخصیت محبوب دوران کودکی خود را  ببینند. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

اما واتسون (Emma Watson) و دن استیونز (Dan Stevens) بازیگران اصلی این فیلم هسنتد. لوک اوانز (Luke Evans) و جاش گاد (Josh Gad) هم در نقش‌های گاستون (Gaston) و لی فو (Le Fou) بازی می‌کنند؛ بیل کاندون (Bill Condon) نیز کارگردان این فیلم لایو اکشن است. اخیراً حاشیه‌هایی پیرامون این فیلم شکل گرفته‌اند که می‌توانستند در عملکرد این فیلم در باکس آفیس تاثیر بگذارد، ولی با توجه به گزارش سایت هالیوود ریپورتر (THR) اینگونه نخواهد بود.

هالیوود ریپورتر گزارش داده است که پیش‌بینی می‌کند که فیلم در جمعه ۱۷ مارچ ۶۰ میلیون دلار فروش خواهد داشت (که ۱۶ میلیون دلار هم بخاطر اکران در شب پنج شنبه به آن اضافه خواهد شد). در کل انتظار می‌رود Beauty and the Beast «دیو و دلبر» بتوانتد بین ۱۶۵ تا ۱۷۰ میلیون دلار در اولین آخر هفته‌ی خود فروش داشته باشد. که این می‌تواند به این معنی باشد که این فیلم می‌تواند رکورد ۱۶۶ میلیون دلاری فیلم Batman V Superman: Dawn of Justice «بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت» را بشکند و به رکورد بیشترین فروش در اولین هفته‌ی اکران بین فیلم‌های موزیکال برسد. بر اساس این گزارش این فیلم می‌تواند به موفقترین فیلم با رده‌ی سنی PG تبدیل شود.

این اعداد در مقایسه با دو فیلم Pete’s Dragon و Jungle Book که به ترتیب در هفته‌ی اول ۲۱ و ۱۰۳ میلیون دلار فروش داشتند فاصله‌ی زیادی دارند، ولی نمی‌تواند با فیلمی‌هایی مثل  The Avengers «انتقامجویان» و Star Wars: The Force Awakens «جنگ ستارگان: بیداری نیرو» که ۲۰۷ و ۲۴۸ میلیون دلار در هفته‌ی اول فروش داشتند رقابت کند.

منبع: screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.