جورج آر. آر. مارتین در حال باز کردن یک استودیو فیلم‌سازی است

19 March 2017 - 18:27

مدت زیادی است که نویسنده‌ی مشهور کتاب‌های نغمه‌ یخ و آتش یعنی جورج آر. آر. مارتین (George R.R. Martin) مشغول نوشتن ششمین کتاب این مجموعه است و طرفداران نیز به شدت در انتظار آن هستند. اکنون با توجه به اخبار جدید به نظر می‌رسد که نوشتن ششمین کتاب سری نغمه‌ یخ و آتش تنها دغدغه‌ی کنونی این نویسنده نیست. برای جزییات بیش‌تر، با سایت سینماگیمفا در ادامه مطلب همراه باشید.

به تازگی و بر اساس گزارشات سایت Albuquerque Journal مشخص شده است که این نویسنده‌ی مشهور قصد دارد یک دفتر به مساحت ۳۰ هزار فوت مربع در شهر خود یعنی سانتافه به منظور تولید فیلم‌های بزرگ هالیوودی و همچنین شروع فعالیت کارآفرینان این صنعت تاسیس کرده است. این استودیو غیر انتفاعی با نام Stagecoach Foundation فعالیت خواهد کرد.

خاویر گونزالز، شهردار شهر سانتافه، در یک توییت این خبر را اعلام کرد و اطلاعات جالبی نیز از آن در دسترس گذاشت. بر اساس گفته‌های او، دیدگاه مارتین برای این استودیو مبنی بر دردسترس بودن و مقرون به صرفه بودن آن است که اجازه می‌دهد فیلم‌سازان و هنرمندان فضای بیش‌تر و راحت‌تری برای ایده‌های خود داشته باشند. همچنین مشخص شده است که جوئل و ایتان کوئن پروژه بعدی خود را در Stagecoach خواهند ساخت. این دو، سابقه دریافت جایزه اسکار برای فیلم No County for Old Men در سال ۲۰۰۷ را دارند.

همچنین جورج آر. آر. مارتین (George R.R. Martin) در حال حاضر مشغول نوشتن کتاب بادهای زمستان است که به احتمال فراوان بالاخره در سال ۲۰۱۷ میلادی منتشر خواهد شد. این در حالی است که فصل هفتم سریال Game of Thrones «بازی تاج و تخت» در تاریخ ۱۶ جولای ۲۰۱۷ مصادف با ۲۵ تیر ۹۶ در شبکه‌ی HBO در آمریکا پخش خواهد شد. چندی پیش نخستین تیزر فصل هفتم این سریال منتشر شد.

منبع: rollingstone

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hanna says:

    مارتین عجیب آدم پرکاریه. سالهاى مدیدى داره مى نویسه و کلى هم جایزه برده. جالب اینکه با حجم بالاى کار روى نغمه یخ و آتش، باز هم با انرژى روى پروژه هاى شخصى اش کار مى کنه. در فاصله نوشتن همین مجموعه، فکر مى کنم دو یا سه تا بیش در آمد براش نوشته و چاپ کرده، یک مجموعه داستان دیگه رو به سرانجام رسونده (اون هم خیلى سال در حال نگارش بود)، یک کب مصور چاپ کرده و کلى داستان کوتاه دیگه. حالا هم این استودیوى فیلمسازى. جداً شخصیت جذابى داره.