اطلاعات جدیدی از سیاره جدای و یکی از شخصیت‌های فیلم Rogue One منتشر شد

10 August 2016 - 18:52

تریلر دوم فیلم Rogue One: A Star Wars Story که فیلم فرعی سری جدید استاروارز است این پنج شنبه در حین مسابقات المپیک ریو پخش می‌شود و تا آن موقع نمی‌توانیم با قاطعیت در مورد جزئیات، گزارشات و شایعات جدید صحبت کنیم اما در جدیدترین اطلاعات منتشر شده از این فیلم به کارگردانی گرت ادواردز (Gareth Edwards) درمورد سیاره جدای جدیدی (که مثل تتویین بیابانی است!) و یکی از شخصیت‌های جدید این اثر فهمیدیم. با سینماگیمفا در ادامه خبر همراه باشید.

این شخصیت جدید با بازی ریز احمد (Riz Ahmad) با نام به ادای (Bodhi) شناخته می‌شود. انترتینمنت ویکلی با گزارشات جدید خود هایپ طرفداران را برای این تریلر دوچندان کرده است. حال باید بدانید که آن U-Wing های جدید که دیدیم تنها عناصر جدید فیلم نیستند؛ در Rogue One یک سیاره کاملاً جدید با نام جدها (Jedha) وجود دارد. در اطلاعات منتشر شده اعلام شد:

نیرو (The Force) در دنیای استاروارز مثل دین است، و وقتی فیلم شروع می‌شود در برهه‌ای هستیم که آن‌ها (جدای ها و پیروانش) در حال از دست دادن ایمان خود هستند. ما می‌خواستیم مکانی بسازیم که در [صحنه‌های] آن مسائلی چون از دست دادن ایمان، تصمیم‌گیری بر اینکه شخصیت‌های فیلم اجازه دهند امپراتوری پیروز شود یا برای خوبی‌ها بجنگند و… به تصویر بکشیم. همه این‌ها در مکانی که به آن جدها (Jedha) می‌گوییم شکل گرفت. این مکانیست که پیروان نیرو برای یافتن جواب‌های خود به آن سفر می‌کنند. اینجا توسط امپراتوری تسخیرشده و یک منطقه اشغال‌شده است، آن هم به دلایلی که هنوز نمی‌توانیم در موردشان صحبت کنیم. یک چیز بسیار مهم در جدها هست که هم به درد امپراتوری می‌خورد هم به درد جدای ها و شورشی‌ها. این شبیه چیزی خواهد بود که در دنیای واقعی هم می‌بینیم.

قهرمانان این فیلم به جدها می‌روند تا یک شخص بخصوص را برای این مأموریت خطرناک برای دزدیدن نقشه‌های ستاره مرگ (Death Star) جذب کنند. ریز احمد (Riz Ahmed) که هم اکنون در سریال HBO با نام The Night Of بازیگری می‌کند، نقش شخصیتی به نام به ادای (Bodhi) را در دست دارد. او در مورد شخصیت خودش گفت که بسیار دردسرساز است:

شخصیتی مثل به ادای یک سرباززاده نیست. او یک خلبان امپراتوری است که وظیفه‌اش را انجام می‌دهد و با آن کنار می‌آید. اما وقتی شخصیت‌های معمولی را در شرایط غیرعادی و شدید قرار می‌دهید، بسیار می‌ترسند و همه‌چیز را به هم می‌ریزند.

نظر شما در مورد این فیلم چیست؟ فردا در سینماگیمفا منتظر تریلر دوم فیلم Rogue One باشید که در ۱۶ دسامبر برروی پرده سینماهای جهان می رود.

منبع: Screencrush

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.