نظر هانس زیمر در خصوص ایفای نقش بتمن توسط بن افلک

19 March 2017 - 19:00

اگرچه فیلم Batman V Superman: Dawn of Justice «بتمن و سوپرمن: طلوع عدالت» به کارگردانی زک اسنایدر (Zack Snyder) که سال پیش به اکران درآمد، یکی از ضعیف‌ترین فیلمهای جهان سینمایی DC به شمار می‌آید، اما هنرنمایی بن افلک (Ben Affleck) در نقش بتمن، ابرقهرمان محبوب کمیک‌ها و سینما، از جمله نقاط قوت آن محسوب می‌شود. پس از فرازونشیب‌های فراوان، قرار است تا چند سال دیگر شاهد فیلم مستقل این ابرقهرمان بر روی پرده‌های سینما باشیم؛ به همین دلیل نقش‌آفرینی افلک در این نقش که از حساسیت‌های بالایی هم برخوردار بوده از جمله بحث‌های این روزهای طرفداران است. با سینما گیمفا همراه باشید.

با اکران فیلم «بتمن و سوپرمن: طلوع عدالت»، پس از گذشت چهار سال از اتمام سه‌گانه‌ی The Dark Knight «شوالیه تاریکی» به کارگردانی کریستوفر نولان (Christopher Nolan) و با نقش‌آفرینی کریستین بیل (Christian Bale)، بار دیگر شاهد حضور بتمن در سینماها بودیم. پس از خبر انتخاب افلک جهت ایفای نقش در قالب این شخصیت، واکنش‌های مثبت و منفی فراوانی پیرامون حضور او به وجود آمد؛ اگرچه نتیجه‌ی نهایی بسیار راضی‌کننده است. اخیراً هانس زیمر (Hans Zimmer)، شخصی که آهنگسازی فیلمهای اقتباسی بتمن را در کارنامه دارد، به اظهار نظر پیرامون نقش‌آفرینی افلک در قالب شخصیت بتمن پرداخته است.

زیمر در جریان مصاحبه‌اش با Inverse، نظر خود را در خصوص تفاوت هنرنمایی افلک و بیل در قالب نقش بتمن بیان کرد و ابراز داشت که بتمن بیل را به بتمن افلک ترجیح می‌دهد. او این چنین به تسریح این موضوع پرداخت:

من ماه‌ها زمان صرف فهمیدن شخصیت بتمنی که توسط افلک ایفا می‌شد، کردم. بتمنی که من می‌شناختم، بتمنی بود که توسط بیل ایفای نقش شد، ایفای نقش افلک بسیار متفاوت بود. برای من، شخصیت کریستین بیل همیشه قابل‌درک بود. این به خاطر آن لحظه‌ی موجود در فیلم اول است که در آن شاهد مرگ والدینش بود. [شخصیت] او از پایه شکل گرفته بود. [از سوی دیگر] شخصیت افلک در میانسالی خود قرار داشت و اگرچه با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کرد، اما من هیچگاه احساسی که از درد و رنج بیل داشتم از درد و رنج افلک احساس نکردم. و این درد، من را به خود علاقه‌مند ساخت.

اگرچه علی‌رغم نظر زیمر، هستند کسانی که بتمن ایفا شده توسط افلک را به بیل ترجیح می‌دهند، اما نظر وی می‌تواند بیشتر به این دلیل باشد که زیمر بیش از ۱۲ سال در به سرانجام رساندن سه‌ گانه‌ی «شوالیه تاریکی» حضور به عمل آورده است.

فیلم مستقل جدید بتمن، هنوز تاریخ ساخت و اکران مشخصی ندارد.

منبع : ScreenRant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.