تاریخ آغاز تولید فیلم زنده‌ی The Lion King مشخص شد

19 March 2017 - 20:00

با موفقیت فیلم Beauty and the Beast «دیو و دلبر» که بازسازی زنده‌ی انیمیشنی تحت همین عنوان است، دیزنی بدون اتلاف وقت در حال ساخت دیگر بازسازی‌های زنده‌ی خود از انیمیشن‌های کلاسیکش است. از جمله‌ی پروژه‌های در دست توسعه‌ی این استودیو می‌توان به بازسازی زنده‌ی انیمیشن The Lion King «شیر شاه»، که در سال ۱۹۹۴ اکران شد، اشاره کرد. اخیراً تاریخ شروع مراحل ساخت و توسعه‌ی این فیلم مشخص شده است. با سینما گیمفا همراه باشید.

فیلم زنده‌ی «شیر شاه» قرار است توسط جان فاورو (Jon Favreau) کارگردانی شود. به تازگی، My Entertainment World، که پروژه‌های در دست ساخت را فهرست می‌کند، جزئیات جدیدی از تولید فیلم زنده‌ی «شیر شاه» منتشر کرده است. بر اساس گزارش این وب‌سایت، فیلمبرداری فیلم مذکور از ماه می سال جاری میلادی آغاز خواهد شد. گفته می‌شود که مراحل فیلمبرداری این فیلم در لس آنجلس دنبال می‌شود. همچنین این وب‌سایت خلاصه داستان این فیلم را نیز منتشر کرده که تاحدودی به داستان انیمیشن اصلی وفادار است. خلاصه‌ی داستان این فیلم به این شرح است:

داستان [این فیلم] که در دشت‌های آفریقا جریان دارد، به روایت سرگذشت شیر جوانی به نام سیمبا (Simba) می‌پردازد که پدرش، موفاسا (Mufasa)، را به خاطر عموی بدذاتش، اسکار (Scar)، از دست داده و از خانواده‌ی خود دور افتاده است، می‌پردازد. سال‌ها بعد، وی جهت بازپس‌گیری تاج و تخت خود، بازمی‌گردد.

از جمله اشخاصی که حضورشان در این فیلم تائید شده است می‌توان به جیمز ارل جونز (James Earl Jones) در نقش موفاسا و دونالد گلوور (Donald Glover) در نقش سیمبا اشاره کرد. دیزنی جف ناتانسان (Jeff Nathanson) را جهت نگارش فیلمنامه‌ی این فیلم به استخدام درآورده است؛ وی همچنین نگارش فیلمنامه‌ی فیلم در دست اکران Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales «دزدان دریائی کارائیب: مردان مرده قصه نمی‌گویند» را در کارنامه‌ی خود دارد.

از آنجایی که جان فاورو کارگردانی فیلم موفق The Jungle Book «کتاب جنگل» را در کارنامه‌ی خود دارد، انتظار می‌رود فرآیند ساخت «شیر شاه» نیز مشابه فرآیند ساخت فیلم ذکر شده باشد. از آنجا که طرفداران بی‌شماری چشم انتظار این پروژه هستند، حضور فاورو و کارنامه‌ی موفقش، می‌تواند نویدبخش موفق بودن فیلم «شیر شاه» باشد.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.